• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Aфродита Кермичиева Пановска / Мотивација на вработени

Мотивација на вработени

08.12.2010 Категории: Aфродита Кермичиева Пановска, Човечки ресурси

Прашањето за мотивација на вработените мислам дека постои многу одамна. Одговорите на ова прашање се сведуваат најчесто на тоа дека не може да ги мотивираме другите, но може да создадеме услови тие самите да се мотивираат.

Кој е импулсот за мотивација? Како се создава тој импулс за да може да се мотивираме самите? Зошто едни работат повеќе и се повеќе посветени од други вработени? Зошто некои вработени се стремат да се успешни, да добијат унапредување, а други пак не сакаат ништо освен напишаното во нивниот опис на работни задачи? Многу работи влијаат врз нашето однесување и нашата мотивација. Некои од нив се на пример моменталната ситуација, искуството во минатото, системот за наградување, менаџерскиот систем, добрите односи, културата во компанијата, перцепцијата и личните вредности. Секој од нас се мотивира на различен начин во различно време.

Најважната работа која треба да се има предвид е дека треба да ги поттикнеме луѓето самите да се мотивираат, а не ние да ги мотивираме. Тоа е најдоброто што може да го направиме како претпоставени.

Позитивните мисли мотивираат. Потсетете се на некој професор или родител кој постојано ви велел дека ќе успеете, тоа многу значи. На овој начин ве мотивирал.

Сакам да работам! Ова не се слуша многу често денес. Уживањето во работата мотивира. Доколку со задоволство работите, може да бидете поенергични, да не гледате на часовник, да се посветите максимално на работата.

Често се заборава чувството на важност како мотиватор. Ако знаете и забележувате дека ве слушаат и ве следат луѓето ќе бидете мотивирани да работите и дадете максимум од себе. Вработениот ако не се чувствува важен, ако му давате информации дека е заменлив, дека може кој било друг да ја заврши таа работа, прашањето на мотивација е многу далеку од успех.

Успехот е голем мотиватор. Ако го работите на пример проектот со голема љубов и постигнете успех ќе бидете доста мотивирани и да го завршите до крај со полна пареа.

Во Македонија вработените се мотивираат кога имаат личен бенефит од работата. Секако дека треба да објасните што ќе има секој од тоа. На крајот на денот сите ние работиме за нешто. Личната придобивка е важна за секое живо суштество, а со тоа се мотивираат вработените уште повеќе.

Доколку не е јасна целта, не се гледа крајниот резултат, не може ниту да се очекува вработените да бидат мотивирани. Секогаш јасната комуникација на ситуацијата, очекувањата, барањата од вработените се важни за да се мотивираат вработените да го постигнат максимумот. Јасна слика и остар фокус се мотиватори.

HR професионалците, но и директните раководители, менаџери треба да ги познаваат добро своите вработени и да знаат што ги мотивира. Индивидуалниот пристап има големо влијание.

Некои вработени сакаат исто така одлична организација и да имаат структура во работата, а не постојано да гаснат пожари, сите задачи кои им се даваат да се за вчера. Тоа е лошо за мотивацијата и има последици. Личните приоритети треба да се земаат предвид секогаш.

Aвтор: Автор: Афродита Кермичиева Пановска е основач и сопственик на тренинг центарот ЦС Глобал. За повеќе информации посетете го веб порталот http://www.csglobal.com.mk/.

Категории: Aфродита Кермичиева Пановска, Човечки ресурси Тагови: Вработени, компанија, работа, успех

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·