• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Создавање лојални клиенти

Создавање лојални клиенти

20.09.2023 Категории: Неделен магазин Капитал, Продажба

Аматерите во продажбата сметаат дека работата е завршена кога производот или услугата е продадена, додека пак професионалците знаат дека со купувањето всушност започнува работата и на таа фаза и обрнуваат големо внимание. Тоа е време за изградба на лојалност, најважната работа на секој продавач. Лојалноста е постигната кога имате клиенти кои се покрај вас и кога конкуренцијата ги намамува со подобри понуди од проста причина што вашите меѓучовечки и професионални односи се многу посилни.

Иако цените со кои настапува конкуренцијата се подобри, вашиот клиент се одлучува за вас поради изградената доверба, поради задоволството што го има кога работи со вас, поради претходни дополнителни вредности што се му ги пружиле и поради чувството на “пријателска” обврска кон вас лично. Таков вид на лојалност се гради на повеќе начини.

Испорачајте го секогаш она што сте го ветиле и секогаш малку повеќе од тоа
Постои златна изрека меѓу продавачите “помалку ветувај, повеќе испорачај”. За жал поголемиот дел од продавачите го прават спротивното, повеќе ветуваат, а помалку испорачуваат и се доведуваат себе и својата компанија во неповолна положба во однос на клиентите. Не е ни чудно што таквите продавачи брзо се префрлаат од еден клиент на друг, рушејќи ги притоа како лоши војсководци, сите мостови зад себе.

Секогаш задржете ја комуникацијата со клиентот
Клучот на успехот во продажбата лежи во изградбата на профитабилни односи кои што се засноваат на вашето настојување да ги запознаете и да ги задоволите потребите на своите клиенти. Колку подобро ги познавате вашите клиенти, толку подобро ќе можете да ги задоволите нивните потреби и да створите поголема лојалност. Единственото што гарантира лојалност на вашите клиенти е довербата која што пак се стекнува преку повторното контактирање. Изработете план на контакти со клиентите со конкретни датуми и придржувајте се кон следните правила:

• Со ВИП клиентите контактирјте 12 пати годишно
• Со одличните клиенти контактирајте 8 пати годишно
• Со просечните клиенти контактирајте четири пати годишно

Секоја продажба е резултат на довербата – што е поголем степенот да доверба, толку продажбата е подобра. Донесете одлука дека ќе нудите врвна услуга на сите клиенти кои што ќе ви укажат доверба купувајќи од вас и потоа применувајте ги следните принципи за врвно услужување на клиентите:

• Поставувајте прашање и слушајте ги вашите клиенти со што во целост би ги разбрале нивните потреби.
• Направите решенија кои што ја дополнуваат финансиската стратегија на вашите клиенти и која што ќе им овозможи ефикасно да ги постигнат своите краткорочни и долгорочни финансиски цели.
• Разберете го времето на клиентот и намалете го нивниот труд со вашето знаење, искуство и домаќинско однесување.
• Користете врвна технологија за нудење на услуга, но немојте да ги оптеретувате клиентите кои што не толку добро ја познаваат технологијата.
• Осигурете почитување на роковите и трошоците на работата
• Преземете целосна одговорност за сите ваши постапки и секогаш бидете искрени

Преземено од: Неделен магазин Капитал 

Категории: Неделен магазин Капитал, Продажба

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·