• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Вработување NEWS / Кога вработениот треба да се дисциплинира

Кога вработениот треба да се дисциплинира

20.09.2023 Категории: Вработување NEWS, Човечки ресурси

Не пцујте и не викајте, бидете смирени и сериозни!
Секој што работи како дел од раководство или како надреден, кога тогаш ќе треба да дисциплинира некој работник. Иако можеби ова ви звучи премногу губо, мислам дисциплинирањето сепак понекогаш е неопходно. Некогаш е доволен само разговор, а некогаш и преземање на построги мерки. Некогаш може да биде едноставно, но може и да биде многу деликатно, зависно од околностите и карактерот и ставот на лицето што се дисциплинира. Секако многу важно е зошто треба да се дисциплинира одреден вработен. Дали станува збор за „прекршок“ кој му се повторува, за некој недозволен инцидент, за прекршување на некое правило и слично. Она што е важно е исто така да не применувате иста дисциплинска мерка за сите вработени. Со тоа ќе им покажете дека одделно сте ги разгледале „инцидентите“ и дека сте свесни дека сите не се со иста тежина. Сепак најважно е да останете смирени кога се преземаат дисциплински постапки против некои од вработените доколку сакате да ги постигнете посакуваните ефекти, и еве ви неколку корисни совети.

Бидете самоуверен , а не агресивен
Има разлика помеѓу „самоуверено“ и „агресивно“ однесување. Сите знаеме дека агресивното однесување ќе покаже тенденција кон губење на спокојството, и честопати има елемент на губење контрола над некоја ситуација. Сепак, со примена на самоувереност при дисциплинирање значи дека знаете што мислите, што ви треба и како тоа да се постигне без притоа да има причина за карање или недоразбирање и со ова се задржува пристојно однесување кон лицето коешто го казнувате.

Знајте ги фактите
Ќе останете смирени ако ги знаете сите факти пред да започнете со дисциплинската постапка и треба истите да ги поддржите со докази. Датуми, рокови, што било кажано, од кого било кажано итн. Ова се клучни елементи коишто спротивната страна во дисциплинско сослушување ќе се обиде да ги оспори или избегне, па колку повеќе материјални докази ќе претставите, толку полесно ќе биде да останете смирен и да избегнете непотребно соочување.

Играње улога
Понекогаш за да натерате некого да признае дека погрешно постапил, корисна алатка е да создадете сценарио во кое барате од лицето да се стави во туѓа кожа. Со ова, ќе можат да видат што згрешиле, со што лесно може да се реши ситуацијата. На пример, да кажеме дека некој опцул клиент по телефон или му спуштил слушалка, вработениот би можел да ја согледа грешката и да прифати дисциплинска мерка ако на пример го прашате како би се чувствувал доколку се јави некаде да се пожали и чека половина час на телефон и на крај добива некој вработен кој лошо се однесува или го пцуе.

Слушајте
Дури и ако имате сигурни докази дека некој од вработените погрешно постапил, дозволете му да се искаже и да ја каже својата страна на приказната и притоа не прекинувајте го. Не го пресекувајте на сред реченица туку дозволете му да се искаже. Можеби има легитимни олеснителни околности поради кои постапил на тој начин, па дури и ако постапката не е прифатлива можете да сфатите зошто нешто се случило. Доколку постојано упаѓате, има шанси да се изнервирате вие, а и да се изнервира другото лице, и поради ова може да избувнете.

Кога е можно користете го пристапот „кадифена ракавица“
Во одредени услови, можеби нема да имате друга опција освен да го отпуштите вработениот за однесување забрането според правилата и прописите на вашата фирма, но во околности кога е доволно само укор, би требало да го примените пристапот на „кадифена ракавица“ наместо „железна тупаница“ ако сакате да останете смирени. Ова значи смирено објаснување на несоодветното однесување на вработениот, што треба да се направи за да се поправи состојбата и да не се повтори истата постапка и што очекувате од вработениот во иднина односно да му дадете јасно упатство и да му ги кажете границите на прифатливо однесување.

Очигледно, при прифаќање на овој поконтролиран пристап, не значи дека прекршоците не се сметаат за сериозни прекршоци, едноставно значи дека се прифаќа посамоуверен пристап во којшто не губите контрола туку јасно му давате на знаење на вработениот дека не сте задоволни со неговото однесување или прекршок и дека мора да се соочи со последиците доколку нешто слично се повтори.

Доколку бидете посмирени повеќе ќе ја почитуваат вашата одлука и ќе прифатат сè што сте кажале, а тоа не би било така ако сослушувањето се претвори во размена на погрдни зборови. Доколку останете смирени, ќе имате целосна контрола над ситуацијата, што е неопходно во секое дисциплинско сослушување.

Преземено од: Вработување NEWS

Категории: Вработување NEWS, Човечки ресурси

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·