• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Борис Ефтимовски / Што означуваат термините “Црн Петок“ , “Сајбер Понеделник“ и “Боксинг деј“ во адвертајзингот?

Што означуваат термините “Црн Петок“ , “Сајбер Понеделник“ и “Боксинг деј“ во адвертајзингот?

16.01.2012 Категории: Борис Ефтимовски, Маркетинг, Продажба

Иако верувам дека меѓу читателите на Statija.mk има голем број на оние на кои овие термини “Црн Петок“ ,“Сајбер Понеделник“ и “Боксинг деј“ им се добро познати и точно знаат што означуваат, сепак имам и некој впечаток дека многумина и баш не го знаат точното значење на овие термини (што е разбирливо бидејќи овие термини не се користат во нашиот јазик), па еве во најкратка можна форма да дадам едно објаснување на користењето на овие термини во адвертајзинг светот.

“Црн Петок“ и “Сајбер Понеделник“ во САД и Канада
Пред да почнам да ги објаснувам двата термини, најважно е да кажеме дека овие два дена (Петок и Понеделник) се поврзани со најпопуларниот празник во САД и Канада, “Денот на благодарноста“ или Thanksgiving Day, односно тие се однесуваат за денот (Петокот) веднаш после “Денот на благодарноста“ (кој се слави на последниот Четврток од месец Ноември секоја година) и првиот нареден Понеделник.

“Црниот Петок” (или Black Friday) е термин во адвертајзингот кој ја означува шопинг треската проследена како почеток на Божикната шопинг сезона. На овој ден, продавачите ги отвараат своите продавници многу рано, околу 3-4 часот наутро или уште порано и нудат различни промоции (најчесто големи попусти) кај своите производи.

Црниот Петок не е празник, но практика е, да многу работодавци овој ден, кој споменав е наредниот после најголемиот празник “Денот на благодарноста“, на своите вработени им го дадат како слободен, со што во суштина влијаат бројот на потенцијални купувачи во продавниците да се зголеми неколкукратно.

Откако се водат податоци за овој ден во бизнис светот ,тој се смета за најзафатен шопинг ден во годината, односно ден со најмногу купувања во продавниците ширум САД.

“Сајбер Понеделник” (или Cyber Monday) е термин кој во адвертајзинг светот го опишува Понеделникот после “Денот на благодарноста“ на кој компаниите ги убедуваат луѓето да пазаруваат online. Тоа “ги убедуваат“ го реков во смисла дека компаниите на овој ден стимулираат купување online со нудење на разно-разни поволности, вклучувајќи попусти, подароци и најразлични иновативни промоции.

Овој ден се смета како најплоден ден од година во година во историјата на online купувањето, и во континуитет бележи раст во бројките кои информираат за обемот на остварени online продажби.

Така на пример , “Apple“ во 2011 година на “Сајбер Понеделник“ нудеше бесплатен транспорт на сите апарати купени од нивната online продавници. Само на тој ден (во 2011 година се падна на 28 Ноември) транспортот на сите производи, купени по сите цени, до сите дестинации беше бесплатен.

Овој ден си доби свое име во адвертајзинг светот во 2005 година, кога беше објавено истражувањето на Shop.org, во кое 77% од online продавачите рекле дека Понеделникот веднаш после “Денот на благодарноста“ е денот во кој остваруваат убедливо најголем број на online продажби. Па така овој Понеделник денес е синоним за online шопинг лудило.

“Боксинг деј“ во Велика Британија и Комонвелт земјите
Боксинг денот (или Боксинг деј) е празник, кој во Комонвелт земјите (листа на земји) се празнува на 26 декември или првиот работен ден после католички Божиќ.

Како и Божиќ и овој ден е неработен. Тоа значи дека доколку Божиќ се падне во сабота или недела, понеделникот е неработен и голем број на луѓе се ослободени од работните обврски и овој ден можат да го посветат на својата фамилија и пријателите, да одат на шопинг или да гледаат фудбал (традиционално се игра првенствено коло на овој ден).

“Боксинг денот“ во Британија и Канада е пандан на “Црниот петок“ во САД што значи дека овој ден е синоним за шопинг лудило.

На овој ден продавниците нудат производи на продажба со големи попусти ( и до 50%) и примамливи промоции, па така ова е денот кога најмногу луѓе одат на шопинг а продавниците остваруваат најголеми добивки.

Трговците своите продавници ги отвараат многу рано (најчесто од 4-5 наутро) и милиони луѓе секоја година прават гужви обидувајќи се да купат што е можно повеќе, па со самото тоа, да заштедат на големите попусти кои се нудат тој ден.

Во 2011 година имаше случај кога “Боксинг денот“ беше “продолжен“ на боксинг недела , па специјалните промоции важеа сè до 31 декември.

Онлајн верзијата на “Боксинг денот“ се вика “Cyber Boxing Day“ и е најзафатениот онлајн шопинг ден во годината. Во последно време многу трговци “Сајбер Боксинг Денот“ и промоциите кои се нудат online ги започнуваат уште на Божиќната вечер т.е. вечерта на 25-ти декември.

Автор: Борис Ефтимовски

Категории: Борис Ефтимовски, Маркетинг, Продажба Тагови: продажба, термин

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·