• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Ана Салтирова Давидовски / Мотивационен циклус (2)

Мотивационен циклус (2)

17.08.2011 Категории: Ана Салтирова Давидовски, Личен развој

Мотивот означува внатрешна состојба која движи, дава енергија и побудува кон акција. Тој може да произлезе од стимуланси, било однатре или однадвор на организмот. Мотивите се внатрешни услови на една индивидуа кои создаваат енергија, го насочуваат и определуваат интензитетот на однесувањето. Тие ја поттикнуваат личноста да се зафати со определена акција. Мотивите диктираат луѓето да ги извршуваат работите. Тие определуваат колку напор вработениот ќе ангажира во активноста. Мотивите содржат фактори кои иницираат, интензивираат, одржуваат и го одредуваат однесувањето. Разбирањето на причините за мотивација е главно барање за секој менаџер кој што сака да биде успешен. Организирањето е специфична функција од која многу зависи успешноста и конечниот резултат од работењето на организацијата. Не постои организација која што може добро да работи со несоодветно мотивирање на вработените, и обратно, ниту една организација која има добар систем на мотивирање не може лошо да работи. Знаеме што сме, но не знаеме што можеме да станеме низ процесот на мотивација.

Дали транзиционо-турбулентната средина ни ја скратува можноста да застанеме и да признаеме дека нештата не се такви какви што ние ги преставуваме дека се. Умирајќи по лажно светлиот амбиент и не признавањето на грешките не резултира со нивно исчезнување и нивните симптоми не се намалуваат.

Со цел да се зголеми мотивацијата на сите вработени и тоа да донесе задоволување на индивидуланите потреби на вработените силите треба да се насочат кон подигање на моралот кај вработените за тие да се почувствуваат како дел од организацијата. Затоа што од никој вработен не можеме да го добиеме максимумот ако работната клима не е исполнета со доверба и ако низ организацијата не струи чувство на човечност. Максимумот кој што може да се постигне и кон кој што треба да тежнее секоја организација која што сака да жнее успеси е да успее да воспостави клима во која што вработените ќе се чувствуваат како дома кога се на работа и да работат за други исто како да работат за себе. Луѓето во текот на работата многу често ги искажуваат своите незадоволства во однос на работата, и тие треба внимателно да се слушаат – тишината треба внимателно да се слуша. Никој не знае сè, секој знае по нешто, затоа луѓето се социјални битија кои се обединуваат во со цел да се подржат и надополнат.

Организацијата треба да се оформи на тој начин за да може да ги привлече и задржи добрите работници. На добрите работници, организацијата не им прави услуга кога ги вработува, туку тие луѓе и прават услуга на организацијата. Затоа поттикнувачките системи се многу значајни за мотивацијата, наградите се директно зависни со резултатите од работата. Со тоа што луѓето ќе ги наградите материјално или морално едновремено ги задолжувате да ги одржат и/или зголемат начинот на однесување што бил награден. Целта е вработените да бидат охрабрени да ги докажат нивните исплати со успешна работа.

Како и да е принципите на пазарната економија кон која што се стремиме, бесмислено и сè повеќе условуваат, мотивираат и принудуваат да се практикува промената, особено во сферата на организирање и менување на организациите кои се организирани по гореопишаниот терк. Предизвикот на успехот и императивот на опстојувањето е тесно поврзан со промените. Менаџерите сакале или не, мораат постојано да ги адаптираат организациите. Организациите не претставуваат еднаш и засекогаш оформена непроменлива целина. Напротив се работи за исклучително динамични и вештачки создадени творби кои опстојувајќи кон реализирањето на поставените цели се во постојана промена.

Менаџерите треба да престанат да размислуваат за вработените како за „пар на раце“ кои треба да извршуваат точно определена работна задача. Со тие „пар на раце“ ги добива и другите делови, односно добива цела индивидуа. Вработениот кога ќе се вработи се внесува целиот во организацијата со сите свои способности, потреби, очекувања, надежи, компетенции…

Aвтор: м-р Ана Салтирова Давидовски, раководител на секторот за човечки ресурси во АМСМ www.amsm.com.mk, во својот фокус го има развојот/унапредувањето на вработените како и NLP-то.

Категории: Ана Салтирова Давидовски, Личен развој

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·