Сите врвни продажни менаџери се исклучително креативни индивидуи. Оваа нивна креативност ја проектира вербата во својата способност и желба за остварување на поставените цели. Многумина себеси не се сметаат за креативни. Меѓутоа, единствено доколку веруваме во себе и континуирано се трудиме да ја поттикнеме нашата креативност, ќе генерираме креативни решенија. Креативноста е стимулирана преку фокусирани прашања, од барање на решенија на постојните проблеми и од желба за остварување на посакуваните цели.
Креативната продажба започнува со детално познавање на сопствениот производ или услуга. Колку подобро ги познавате Вашите производи и услуги и колку потемелно ги совладате деталите за нив, толку покреативни ќе бидете во продажбата.
Успешниот продавач ги идентификува најпрофитабилните пазарни сегменти и се фокусира исклучиво на нив. Сите проспекти немаат еднаква вредност за Вашата компанија. Вредноста на еден проспект може да биде дури стопати поголема од вредноста на сите останати проспекти заедно. Ова претставува една од најголемите грешки кои многубројни продажни менаџери ја прават. Од огромно значење за успешното работење на секој бизнис е способноста на продажните менаџери да ги идентификуваат најдобрите потенцијални клиенти. Прашања кои треба да си ги поставуваат продажните менаџери за успешно да ги идентификуваат вистинските проспекти се следниве: Кој навистина е мој купувач? Кој во моментот ги купува моите производи и услуги? Кој можеби во иднина би ги купувал истите? Кој во минатото ги купувал? Зошто ги купува? Кои се моите конкурентски предности? Што е она што ме издвојува од останатите? Најпрво, продажниот менаџер мора да ја идентификува клучната карактеристика на производот која претставува конкурентска предност и го издвојува од конкуренцијата. Потоа врз основа на оваа карактеристика треба да го презентирате производот и услугата потенцирајќи ја неговата вредност.
Луѓето кои не купуваат производи и услуги ниту од Вас, ниту од конкуренција, се потенцијален извор на нови корисници. Ваквите потенцијални клиенти не купуваат производи и услуги сè додека не добијат препорака од некој кој го почитуваат. Токму поради тоа препораките се со огромна вредност. Препораката вреди колку еден час убедување на потенцијалниот клиент колку навистина е добар Вашиот производ.
Методот наречен Дваесет идеи, претставува еден креативен начин кои ќе Ви помогне да го дуплирате својот приход. Дефинирајте го клучниот проблем и во форма на прашање напишете го во горниот дел од листот. На пример: Како да ја дуплирам мојата плата оваа година? Како да го зголемам процентот на затворени телефонски продажби? Потоа напишете 20 одговори на Вашето прашање. Доколку го правите ова повеќепати неделно, ќе добиете многу нови идеи и многу нови начини да го развиете Вашиот бизнис. Доколку го примените овој метод на генерирани нови идеи, ќе станете еден од најкреативните продавачи и еден од највисоко платените продавачи во Вашата професија.
Остави коментар