• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Ана Салтирова Давидовски / Каде и колку енергија посветуваат Вашите вработени

Каде и колку енергија посветуваат Вашите вработени

15.07.2011 Категории: Ана Салтирова Давидовски, Личен развој

Не е изненадување ако се каже дека сите ние располагаме со ограничено ниво на енергија, нели? Колку и да е големо нивото на енергија што го поседува и најенергичниот човек, сепак и неговото ниво на енергија не е неограничено.

Која е тајната што тој/таа ја знае и која му/и овозможува да ги заврши сите тековни работи, да започне нови, да остане насмеан/а, да води богат социјален живот… Која е тајната која може да ја сподели со колегите како и тие да би уживале повеќе во работата и животот?

Кај успешниот урбан човек забележан е тренд на организирање на животната енергијата и време како и нејзино распределување во три клучни полиња, полето на фокус, влијание и грижа (прикажани на сликата, а објаснети подолу во текстот).

Првото поле е полето на фокус или полето на сопствените предизвици (проблеми). На нив најголемото влијание има вработениот и истите може да ги реши сам со постојните ресурси со кои располага. Успешните вработени, успешните луѓе најголемото ниво на енергија и време го посветуваат на ова поле. Придобивките од постигнатите резултати дополнително ги енергизираат и им ја даваат онаа животна енергија на кои колегите и луѓето од окружувањето им „завидуваат“.

Второто поле е полето на влијание или полето на здружено дејствување со средината, каде за да се постигне нешто треба да се здружи енергијата со луѓето од средината. Во ова поле се преговорите, убедувањето, влијанието на колегите, пријателите и здружено дејствување за постигнување на успех. Успешните вработени преостанатата енергија и време ја вложуваат во ова поле.

Третото поле е поле на грижи или поле на кое што не може да се влијае. Единствено нешто што е умно да се преземе во ова поле е да се биде запознат со она што се случува како и да се направи стратегија за заштита. Успешните вработени во ова поле поминуваат многу малку време т.е. поминуваат онолку време колку што е доволно за да ги предвидат и превенираат можните штети, а не доволно долго да се затрујат со лошата енергија.

Една од разликите на среќните и несреќните вработени е во работите кои што ги перципираат во нивното окружување, едните ги гледаат убавите работи, другите ги гледаат не толку убавите. Ако се земе фактот дека човековиот мозок за време од 1 секунда е бомбардиран од 2.000.000 бити на информации и од друга страна неговата спремност да обработи само симболичен дел од тие информации 7±2%, станува јасно дека се зависи од тоа на што ќе се насочи енергијата која што се поседува.

На што ја насочуваат вашите вработени? Како можете да им помогнете помудро да ја насочуваат ограничената енергија? На што би сакале да ја насочуваат? Што е она што ги спречува, ако ги спречува, за да го направат првиот чекор?

Причината поради која ова е многу важно е тоа што со ваквиот однос кон окружувањето ќе се подобри работниот живот на вработените, а клиентите ќе ја почувствуваат позитивната енергија која го обвиткува просторот.

Aвтор: м-р Ана Салтирова Давидовски, раководител на секторот за човечки ресурси во АМСМ www.amsm.com.mk, во својот фокус го има развојот/унапредувањето на вработените како и NLP-то.

Категории: Ана Салтирова Давидовски, Личен развој

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·