• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Брајан Трејси / Ефективно менаџирање на времето

Ефективно менаџирање на времето

25.10.2011 Категории: Брајан Трејси, Продажба

Еден од најголемите проблеми со кои постојано се соочуваат бизнис професионалците претставува ефективното менаџирање на сопственото време.

Вашето ефективно работење во текот на денот всушност се сведува на периодот кога разговарате и преговарате лице в лице со потенцијалните или долгогодишните клиенти. Ефективно работење не претставува времето додека пополнувате формулари или предлози.

Најголеми трошачи на времето се континуираното одложување на работните обврски и задоцнување со нивна имплементација. Исто така, трошите време доколку не сте комплетно подготвени за затварање на продажбата или пак доколку не го поттикнете и не му посочите на потенцијалниот клиент за нејзино затворање. Непрецизните, непотполните и неточните информации се големи трошачи на време и поради тоа настојувајте секогаш пред да појдете на состанок со потенцијалните клиенти да имате комплетна, точна и прецизно напишана документација.

Меѓу овие најголеми трошачи на Вашето драгоцено време се и следниве: недоволното и нецелосното познавање на производот; лошо испланираните и непотврдените состаноци; перфекционизмот, односно инсистирањето сите активности да бидат детално испланирани пред да започне продажбата; постојаното одвлекување на внимание и расеаноста; како и заморот и прекумерната работа. Не постои ниту финансиска ниту друг вид на мотивација која може да придонесе да ги постигнете поставените цели доколку имате недостаток на желба, амбиција и енергија.

Можете да ја зголемите Вашата продажна ефективност доколку максимално ефикасно и правилно го користите Вашето време. Планирајте барем еден ден однапред и одмарајте се редовно со цел да бидете помотивирани и поспремни за новите предизвици кои Ве очекуваат. Секое утро посветете околу 20-30 минути од Вашето време да прочитате инспиративни и мотивациски текстови. Закажете го Вашиот прв состанок порано бидејќи непишано правило е дека оние луѓе кои имаат најмалку време да одвојат за Вас, скоро секогаш се најпроспектни клиенти.

Оние кои не заработуваат многу во процесот на продажба, всушност не разговараат со доволно луѓе. Потрошете 75% од Вашето време во процесот на пронаоѓање нови клиенти, сè додека не станете презафатени за да можете да издвоите време за состанување со клиенти.

Потрошете го целиот ден работејќи и користете ја секоја минута. Не гледајте го денот во часови, утра и пладниња, туку во минути. Доколку ги користите кафе паузите и паузите за ручек добро и порано почнувате со работа, можете да заработите два до три пати повеќе секоја година.

Постојано надградувајте ги сопствените продажни вештини со читање на книги и списанија во областите на продажба. Доколку успеете да го зголемите соодносот помеѓу затворените продажби и одржаните состаноци со потенцијални клиенти, ќе успеете максимално да го искористите времето.

Треба да се запамети дека продавате исклучиво кога сте лице в лице со потенцијалниот клиент кој е подготвен да купи.

Aвтор: Живата легенда во светот на бизнисот и број 1 светски бизнис гуру – Брајан Трејси.

Категории: Брајан Трејси, Продажба Тагови: време, клиент, компанија, производ

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·