• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Цврста комуникациска врска со Rapport (1)

Цврста комуникациска врска со Rapport (1)

27.09.2011 Категории: Автори, Ана Салтирова Давидовски, Личен развој

Во основа на човековото дејствување е комуникацијата со другите како и комуникацијата сам со себе. Зборот „rapport“ значи врска, однос. Rapport-от е есенцијален за градење на добра врска помеѓу соговорниците базирана врз почит, доверба и разбирање. Подразбира пресретнување на мапата на светот (види статија Носечката аксиома од NLP која прави разлика) на соговорникот како и комуницирање со соговорникот според неговата мапа на светот, што не подразбира и согласување со неговата мапа, туку едноставно разбирање и почитување на стојалиштето на соговорникот. Ваквиот став му дозволува на соговорникот да се чувствува вклучен во разговорот и да ги престави своите видувања, не стравувајќи дека нема да бидат ценети и разбрани. Кога соговорниците се во rapport секој од нив се чувствува слушнат и вклучен во разговорот, секој од нив го цени туѓото размислување и ја почитува туѓата мапа на светот.

Со воспоставениот rapport се има можност да се влезе во светот на соговорникот и да се види, слушне, почувствува, доживее светот од неговата гледна точка со што се продлабочува разбирањето, а како резултат на тоа се подобрува и комуникацијата/врската. Во вака поставената релација на соговорникот може да се влијае со почитување. Влијанието започнува со прифаќање и почитување на гледиштето на соговорникот. За да може да се влијае врз соговорникот треба да биде отворен, што подразбира ако се влијае на соговорникот, тогаш има отвореност и тој да влијае. Фокусот тука е ставен на тоа да се дојде до најдобриот исход, а не кој ќе излезе како победник, воспоставување на win-win релација.

Пред да се гради rapport со друга личност, личноста треба да воспостави rapport сама со себе. Доколку личноста не е во rapport сама со себе тогаш истото тоа го пренесува преку невербалната комуникација и кај својот соговорник поттикнува чувство на недоверба и сомнеж. Соговорникот можеби нема точно да знае која е причината поради која се јавува сомнежот, иако искажаните зборови се зборовите кои сака да ги слушне, но несвесното го чита говорот на телото кој не ја поткрепува пораката што се пренесува. Од тука произлегува дека не помалку важен елемент во стапувањето во rapport со друга личност е екологијата на rapport.

Доколку се имаат задни намери и со rapport се сака да се манипулира личноста, тоа не е rapport и соговорникот ќе забележи. Rapport е техника која овозможува воспоставување на комуникација со луѓето кои се различни и нивно разбирање. Луѓето се привлекуваат по сличностите, а богатството и развојот на личноста пак од друга страна значително се развива со луѓето кои се различни. Разликите се тие кои надополнуваат.

Повикувајќи се на резултатите од истражувањето Алберт Мехрабиен (1971) од UCLA кој во својата студија го преставува видувањето дека 55% од пораката се пренесува преку говорот на телото, 38% преку бојата и тонот или како се кажани зборовите, а само 7% од пораката се пренесуваат со зборовите, станува јасно дека 93% од начинот на кој што се пренесува пораката се прави несвесно и преку невербалната комуникација, верувајќи дека зборовите кои се кажани се оние кои го содржат значењето на пораката. Владеењето со техниката на rapport овозможува да се комуницира и со овие 93%. Не треба да се заборави и тоа дека невербалната комуникација е многу постара во споредба со вербалната комуникација.

Невербалната комуникација е стара 150.000 години за разлика од вербалната која е стара 55.000 години, овој факт посочува дека за луѓето невербалната комуникација е првичната комуникација преку која тие ги разменувале пораките и за која што антрополошки подолго време развивале компетенции за примена на истата. Затоа и соговорникот можеби несвесно но може да ја прочита/насети пораката преку невербалниот говор.

Aвтор: м-р Ана Салтирова Давидовски, раководител на секторот за човечки ресурси во АМСМ www.amsm.com.mk, во својот фокус го има развојот/унапредувањето на вработените како и NLP-то.

Категории: Автори, Ана Салтирова Давидовски, Личен развој

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·