• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Теми / Деловни вештини / Како да ја подобрите Вашата online репутација

Како да ја подобрите Вашата online репутација

14.07.2017 Категории: Деловни вештини, Маркетинг

Пет едноставни чекори како да ја подобрите Вашата online репутација

Кога луѓето ќе чујат првпат за Вас или Вашата компанија, многу веројатно е дека ќе се послужат со Google да дознаат нешто повеќе за тоа кој сте Вие, односно каква репутација имате.

Ако тоа што ќе го видат тогаш, не им се допадне, можеби нема да Ве викнат на интервјуто за работата за која сте аплицирале, нема да Ви дадат шанса да ја образложите бизнис идејата или едноставно ќе се премислат да соработуваат со Вас.

Среќна околност е што “средувањето“ на вашата online репутација е прилично лесна работа. Просечна личност нема да чита страни и страни од резултатите на Google, туку најверојатно (според моето искуство) ќе погледне на првата страна од резултатите а потоа ќе кликне на определен линк само доколку запримети некаков проблем. За да ги “средите“ резултатите од првата страна, доволно е да ги следите овие 5 едноставни чекори:

1. “Гуглајте се“ себеси редовно
Гуглајте се и видете какви резултати ќе добиете. Овие резултати треба да ги проверувате скоро секој месец, делумно затоа што нови информации на интернет се појавуваат постојано и делумно затоа што Google често го менува својот алгоритам за да спречи определени манипулации на системот за пребарување.

Вообичаено треба да се грижите само за првата страна, но јас би Ви препорачал првиот пат кога ќе го правите ова да отидете неколку страници понапред. Бидете сигурни дека нема содржина која е толку лоша и која не смеете да дозволите да биде видена, дури и да се појавува на дваесеттата страна.

2. Отстранете ја или сокријте ја негативнеата содржина што е под ваша контрола
Доколку постои определена содржина која Вие ја контролирате и која не сакате да биде видена од другите (како на пример вашата лична Facebook страна) тогаш треба или да ја избришете или да ги регулирате опциите за приватност, така што никој нема да може да пристапи на таа содржина.

Бидете внимателни со вашиот Facebook профил, затоа што приватните страни можат одеднаш да станат јавни – тогаш кога Фејзбук ќе ги промени опциите за приватност. Доколку некој ве “тагнал“ на фотографија, подобро отстранете го тагот.

3. Поттиснете ја непосакуваната содржина со креирање на нова, позитивна содржина
Поттиснете ги сите резултати кои или се ирелевантни или негативни со креирање на нова содржина која Google ќе ја препознае како повисоко рангирана. Google ја цени содржината која се појавува на “важни“ сајтови. Секако идеално би било кога би можеле да добиете некое интервју или статија на екстра добар медиум, но тоа секако е тешка работа.

Но, среќа постојат еден куп добро рангирани сајтови кои овозможуваат да си креирате профил, како на пример социјалните мрежи. Затоа препорака, создадете си профил со вашето реално име на LinkedIn, Facebook, Google+ и другите. Овие резултати ќе бидат на врвот при секое пребарување за вас.

4. Побарајте негативната содржина да биде избришана
Доколку постои негативна содржина на сајтовите кои не се под ваша контрола и ако Вие не сте задоволни со тоа колку сте ја поттиснале оваа содржина (да речеме после четвртата страница во пребарувањето) – тогаш побарајте од сопственикот на страната да ја избрише.

5. Заштитете го вашиот бренд со регистрирање на домејн и “јузернејм“
Вашиот бренд можете да го заштитите сега за во иднина, со тоа што ќе се регистрирате со вашето име на новие сајтови во случај во иднина тие да станат популарни. Доколку побарате на твитер “јузернејм“ (корисничко име) за профил на @Audi веројатно тоа сега е зафатено, но Вие можете да го побарате било кое име на сајт кој штотуку почнал да работи.
Добар предлог е и да потрошите некој денар за да си регистрирате домејн вашетоиме.ком, ова е добро затоа што Google ја рангира оваа содржина многу високо, па е добар избор за домејн за личен сајт.

*********

Овие се 5 основни техники кои ќе ја исчистат и подобрат online репутацијата на повеќето луѓе, брендови, компании и организации. Секако дека се можни и некои случаи каде ситуацијата ќе биде покомплицирана, на пример доколку вашето име е исто со нечие на некоја славна личност, па во овие случаи можеби и ќе ви треба стручна помош околу градењето на online репутацијата.

Автор: Борис Ефтимовски по професија е маркетинг-менаџер. Автор е на блогот Маркетинг365. За повеќе информации и контакт, посетете го неговиот блог http://marketing365.blog.mk

Категории: Деловни вештини, Маркетинг Тагови: google, online репутација, содржина

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·