• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Дејан Спасевски / Привлекување членови на Email маркетинг листа

Привлекување членови на Email маркетинг листа

20.09.2023 Категории: e-mail маркетинг, Дејан Спасевски

Email маркетингот е одличен начин за да се изгради одреден бренд. Доколку се користи правилно за маркетиншка промоција, со задоволство ќе ги читате повратните информации од читателите. Ова важи само доколку стратегијата за градење листа се користи правилно. Потребно е да се избегнува лажење или изигрување на луѓето, зашто во спротивно, тоа може само да го уништи брендот.

Одржување листа со email адреси
Најдобрата алатка во стратегијата за email маркетинг е одржување листа со email адреси. Листата на email адреси ќе служи за наоѓање на нови и потенцијални купувачи. Најголемиот пропуст на голем број веб сајтови е грешката што постојано не прибираат нови членови на листата. Со користење email маркетинг, со стратегија за градење листи и зачленување нови членови, се создава можност за зголемување на бројот на потенцијални купувачи. Во просек, потребни се седум гледања на одреден продукт или услуга за да купувачот се одлучи за купување.

Опција за зачленување од вашиот веб сајт
Ова изгледа прилично едноставно. Постојат многу веб страници кои воопшто немаат опција за заинтересираните посетители да ја остават нивната адреса. Доколку се има намера да се изгради добра листа на членови, потребно е што порано од посетителите да се побара да ја остават нивната адреса.

Предноста на опцијата за зачленување е да се добијат неговото име, презиме и email адресата. Откако ќе ги внесат, тие веќе се членови на вашата email листа. Во спротивно трошите вреден ресурс како што е вашиот веб сајт.

Понудете бесплатни продукти
Ова е далеку најпродуктивната стратегија за најголемиот дел на email маркетинг кампањи. Дел од маркетинг стратегијата би требало да нуди подарок или некаква друга награда. Не може да се привлечат луѓето да се запишат на вашата email листа едноставно само поради вашите убави зборови или модерни слики. Треба да се настапи професионално и да ги убедите за да Ви ја остават нивната email адреса. Давањето подарок ќе привлече дел од нив да се зачленат на вашата листа. Ќе помогне во вашиот напор за маркетиншка промоција и издигнувањето на брендот.
Пример: Освен подарок можете да понудите бесплатен извештај за анализа на вашиот пазар, попуст за купување ваши продукти, бесплатни консултации, учество во наградна игра, одредена корисна алатка, бесплатен трач или интервју со позната личност.

Социјални медиуми
Користењето на алатки како социјалните мрежи Facebook и Twitter може многу да Ви помогне при привлекувањето на нови посетители и читатели. Соопштете им на сите во вашата социјална мрежа за вашиот електронски весник или извештај и каква корист тие може да имаат од него. Луѓето веднаш ќе се зачленат на вашата листа.

Регрутирање пријатели на членовите
Ова е одлична стратегија за да ја проширите листата на адреси. Во вашиот весник кој го праќате до членовите на листата, напоменете дека е во ред весникот да го проследат до своите пријатели. Доколку им се допаѓаат содржините, најверојатно имаат уште некој пријател или познаник на кого би му се допаѓале истите содржини.

Средби за ширење контакти
Средби за вмрежување и саеми се одржуваат многу често. Локални организации постојано организираат настани како дебати, конференции или трибини. Скоро секогаш имаат потреба од говорници или учесници. Редовно посетувајте ги настаните од кои можете да имате корист. Нема подобра замена од лично запознавање и претставување. Имајте подготвени визит карти за да си размените. Заинтересираните лица уште веднаш додадете ги на листата. Доколку сте во можност овозможете им на лице место да се регистрираат на листата.

Организирање вебинари
Испраќање на известување за бесплатен воведен вебинар за вашиот продукт, услуга или друга ваша понуда е одличен начин за привлекување нови купувачи и прибирање информации. Ова ви дава можност да ставите лице зад брендот. Штом ќе ја завршите. лесно можете вашата презентација да ја качите на YouTube, во која ќе бидат наведени вашата email и интернет адреса.

Блогерај
Луѓето блогираат 24/7. Пребарувајте по блоговите врзани за вашиот пазар. Проверете какви релевантни информации можете да им понудите. Вклучете ги луѓето во вашата комуникација. Како потпис на пораките вклучете ги вашите email и интернет адреса.

Aвтор: Дејан Спасески

Категории: e-mail маркетинг, Дејан Спасевски

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·