• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Шефот не смее да биде зачин во секоја супа

Шефот не смее да биде зачин во секоја супа

20.09.2023 Категории: Менаџмент, Неделен магазин Капитал

Распределбата на работните задачи и овластувањата не значи дека треба да се објаснува она за што се стручно оспособени членовите на тимот, туку да се даваат упати за тоа како да се искористи досегашното искуство во работата, каде да се побара стручна помош, во кој облик да се презентира својата работа и слично.

Голем број менаџери се толку зафатени со она што е итно, така што не посветуваат доволно внимание на она што е многу важно, а во моментот не е толку итно. Тоа често доведува целокупното работење да не се одвива оптимално, а работите не се одвиваат онака како што е зацртано, што секако и штети и на фирмата и на самиот менаџер. Единствениот начин да се избегне тоа е да се спроведе успешно делегирање, прецизни задачи и одговорност. Тоа и не е така едноставно како што се чини на прв поглед, затоа што претходно бара да бидат исполнети некои услови од кои првиот е раководителот да има квалификуван и мотивиран тим. Но, и карактерот на водачот може да биде причина за неможноста да се воспостави успешно делегирање во делот на својата одговорност. Во тој случај станува збор за личност која што нема доверба во луѓето и која што смета дека никој не може да ја извршува работата подобро од неа, а тука секако спаѓаат шефовите кои се склони да бидат ”зачин во секоја супа”. Во двата случаи водачот мора да ги совлада своите недостатоци и да ги пушти членовите на својот тим да ги извршуваат задачите професионално како што знаат и умеат и тоа во рамки на своите овластувања.

Што мора да знае вработениот

• кога треба да почне работата на задачите и кога треба да заврши
• каде, кога, и како треба да се известува за текот на работата
• фактите, мислењата и ставовите кои се познати за работата врз основа на слични и претходно извршени работи
• сите познати влезни податоци за работата што му се доверува
• редослед на операциите кон кои треба да се придржува во извршувањето на работата
• на кого да се обрати за известување, (непосредниот раководител или на некој овластен член на тимот)
• дали за надворешните контакти е потребно посредување на раководителот или не е потребно
• која одлука можете да ја донесе сам, без прашање или одобрување на раководителот на тимот
• кои одлуки во врска со работата треба да ги носи само водачот на тимот
• со кого треба да се биде во контакт во текот на извршувањето на работната задача

Кога работниците ќе почувствуваат дека имаат доверба од страна на шефот, тие ќе направат сè за да ја оправдаат таа доверба. Во спротивно ќе работат без ентузијазам.

Така треба да им дадете шанса да покажат самостојна иницијатива, знаење и искуство. Шефовите кои избегнуваат да го делигираат своето овластување, обично се лоши организатори затоа што не можат да ја увидат својата работа во целина. Лошата организација е најчесто причина за неуспех и судир. Лошо ќе се работи и ќе владее лоша работна атмосфера таму каде што нема разграничувања меѓу работата и овластувањата, затоа што секој член на тимот има право точно да се знае што се очекува од него и кои се границите на неговите одговорности и овластувања.

Зошто да се делегира?
• Помал трошок, повеќе задоволства
• Членовите на тимот се задоволни затоа што им е јасно што се очекува од нив и кои им се овластувањата.
• Овозможува контрола на извршување на работните задачи, затоа што учиноците можат да се мерат поточно.
• Овозможува утврдување на специфичните недостатоци на секој член на тимот и врз основа на тоа ја проценува потребата за негово стручно усовршување, преместување на друго работно место, па дури и отказ
• Му овозможува на водачот на тимот да посвети поголем дел од своето време на други, поважни аспекти на својата работа, работи кои не може и не смее да се делегираат на другите.
• Поефикасно користење на работното време, намалување на трошоците со подобра искористеност на вработените, материјалот и опремата.
• Помали се грешките во текот на извршувањето на работните задачи и поголемо е задоволството на вработените, затоа што одговорностите и овластувањата се јасно дефинирани.

Преземено од: Неделен магазин Капитал

Категории: Менаџмент, Неделен магазин Капитал

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·