• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Страст, посветеност и разбирање – Предуслов за долга врска

Страст, посветеност и разбирање – Предуслов за долга врска

20.09.2023 Категории: Маркетинг, Неделен магазин Капитал

При изборот на маркетинг-агенција, најдобро е да иницирате разговори, средби, да ја проучите кампањата која ја одработила агенцијата за други клиенти. Меѓутоа, ништо нема да успее доколку не постои оној познат “клик”

Изборот на маркетинг-агенција и не се разликува многу од бирањето на љубовен партнер. Страст, посветеност и разбирање и во едниот и во другиот случај се предуслов за врска на долги патеки. Како што во сите женски списанија постојат написи како до совршен партнер, така и разни маркетинг- експерти даваат предлози како до остварување на целта-да се најде вистинска маркетинг-агенција.

Ова прашање станува многу актуелно, сега, во време на криза кога клиентот повеќе од кога било сака да биде сигурен и да се увери дека агенцијата ќе ги исполни неговите очекувања и ќе ги оправда вложените средства.

Колумнистот на Business Week, маркетинг-експертот Стив МекКи обработува пет работи за кои треба многу да се внимава при одбирањето на маркетинг- агенција.

Љубов на далечина
МекКи препорачува дека потргата по соодветна маркетинг-агенција не треба да биде насочена само кон локалниот пазар. На сето тоа во прилог му доаѓа напредокот на технологијата, која овозможува кореспонденција со реалното време, непопречувањето во размената на информации како и повременото состанување, до душа во виртуелниот свет. Според овој колумнист, потрагата на партнер само на матичниот пазар непотребно го ограничува (се разбира доколку не постои некоја правна препрека). Најцврстите бракови се оние кои се градени со физичка одвоеност на партнерите, затоа што на тој начин разбрале кои работи се навистина важни и што треба точно да очекуваат од партнерството. Многумина би се сложиле со оваа теза, меѓутоа не е секогаш применета дури и кога станува збор за домашниот пазар. Признале или не, некои домашни клиенти не сакаат маркетинг-агенциите да ги “убедуваат” повеќе од потребното. Можеби имаат право да бидат размазени, ако се земе предвид фактот дека многу агенции за услугите наплаќаат вртоглави цифри. Сепак, тоа не значи дека маркетинг-агентите се достапни 24/7 или да се земе за право да ги барате на 10 брифинга, или, пак, да им ѕвоните секогаш кога ќе ви падне на памет, да дискутирате за сe она што во моментот ви текнало.

Она што треба да го направите е пред првиот состанок да знаете што сакате точно, да знаете како да ги договорите работите, со минимална потреба за состанување, и да бидете сигурни дека странската агенција (посебно ако станува збор за локален бренд) ќе ги разбере спецификите на домашниот пазар. Освен тоа, географската оддалеченост помеѓу агенцијата и клиентот може да не роди хемија, посебно онаа која е пресудна за одржување на долга и квалитетна врска, така што можеби најпаметно за странците би било да се тестираат прво на помали проекти пред да се осудат да влезат во поголема кампања.

Самостојни креативци
Понатаму МекКи објаснува дека големината на компанијата не мора да одговара на големината на ангажираната агенција. Со други зборови, мала или средна компанија може да смета дека големите агенции, доколку се добро структуирани да ги задоволат нивните потреби, иако тие секогаш не располгаат со буџет каков што имаат големите компании. Меѓутоа, ако работата е организирана на тој начин да најдобрите да работат на проектите на најголемите клиенти, тешко може да се очекува дека агенцијата, сакала да признае или не, и кај малите и кај големите клиенти би постапувала рамноправно. Од друга страна пак, големите клиенти би можеле да размислуваат за ангажирање на помали агенции, не само поради фактот што овие агенции ги третираат сите клиенти подеднакво, без оглед на нивната големина.

Добро е да се земе и предвид фактот зошто настануваат таканаречените ”hot shop” или мали агенции. Според МекКи најдобрите креативци се оние кои се развиваат со една агенција, а потоа најдобрите од нив заминуваат и основаат своја сопствена маркетинг-агенција. Има и исклучоци. Најдобрите креативци не мора секогаш да излезат од една агенција за да се уверат клиентите дека тие се најдобри. Креацијата во маркетингот не ги носи со себе секогаш и менаџерските способности. Во секој случај добро е да се разгледа овој совет. Големите клиенти кои немаат потреба од лансирање на грандиозна кампања, би можеле да размислат да ангажираат самостојни ентузијасти, а малите и средните компании би можеле да ја испробаат соработката со поголемите агенции кои располагаат со ресурси пропорционални на својата големина.

Непознатото е предизвик
МекКи тврди дека клиентите не би требало да ја ангажираат агенцијата која претходно имала искуство со клиенти од истиот или од сличен сектор. Тоа ја оправдува тезата, дека и покрај тоа што агенцијата ја запознала индустријата со работата на одредени проекти, никогаш нема да ја познава толку добро како самиот клиент, што во краен случај и не е толку важно. Во неколку случаи кога агенцијата има работено со клиенти кои немаат никакви допирни точки со компанијата која е во потрага по маркетинг-агенција, може да понуди многу посвежи идеи
и да ја разгледа маркетинг-стратегијата од друг аспект. Ако сакате да бидете поразлични, одберете нешто поинакво од другите, препорачува МекКи.

Тоа секако може да го имаат предвид домашните клиенти. Тестирањето на маркетинг-агенциите според “Бизнис вик” не доаѓа предвид. Оваа идеја не треба ниту да им падне на памет. Зошто? Затоа што при креирањето на фејк-кампања, агентите нема да бидат толку посветени колку што би биле ако станува збор за вистинска работа, а добрите агенции според МекКи никогаш не би требале да прифатат вакво тестирање. Секако дека во време на криза работите се менуваат, па така драстичното намалување на работата може и да влијае на политиката на агенцијата, па и самите агенции можат да покренат иницијатива за правење на кампања и понуди за клиентите кои би биле разгледувани.

Намалување на изборот
На овој совет треба да му обратите внимание дури после кризата. Одлуката дали треба да останете со оваа агенција или, пак, да се впуштите во врска со друга маркетинг-агенција, не би требало да ја донесете на база на попис на критериуми. Како и во љубовта, така и во ваквото партнерство сe може да падне во вода доколку не постои она нешто, да не кажеме хемија. Затоа МекКи им препорачува на клиентите секогаш да знаат што бараат точно, кои се целите кои сакаат да ги постигнат, а истовремено треба да обратат внимание и на маркетинг-агенцијата, да разговараат, да иницираат средби-дебати, и да им дозволат на агентите да ја претстават својата досегашна работа и компаниска структура. Паметно би било да ја проучат и работата која ја имаат направено за други клиенти и да направат еден круг на ентузијасти, паметни и креативни кои би направиле одлична работа. Меѓутоа не треба да го заборавиме и фактот што поголемиот дел од договорите се прават под маса, така што одлуката во голем број случаи нема врска со понудените креативни решенија, туку со договорените услуги. Затоа МекКи им препорачува на голем број домашни компании да ја земат предвид специфичноста на локалниот маркетиншки пазар.

Превземено од: Неделен магазин Капитал.

Категории: Маркетинг, Неделен магазин Капитал

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·