• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Томислав Трајков / Страв од нешто ново

Страв од нешто ново

20.09.2023 Категории: Личен раст и развој, Томислав Трајков

Иако е вообичаено кога се пишува текст, било да се работи за семинарска работа на факултет, новинарски текст во печатен медиум или пак се работи за одреден проект, да се напише вовед во кој најавуваме што следи понатаму, јас одбрав да го прескокнам тој дел затоа што неконвенционалноста многупати досега се покажала како победник наспроти конвенционалните форми на дејствување до кои цврсто се држи 90% од популацијата. Воведот во мојата тема се неколку прашања до сите кои ќе го прочитаат текстот:

1. Колку често стигнуваат до Вас нови информации во текот на денот?
2. Колку од нив одбирате да ги примите и да ги проверите?
3. Дали сметате дека информациите го вртат светот?
4. Колку чини вистински добра информација?

Јас слободно ќе си земам за право да ги искоментирам прашањата, но би Ве замолил моите мислења да не влијаат во креирањето на Вашиот став во врска со темата.

Развојот на новата технологија, како телефонијата, телевизијата и секако, интернет комуникацијата овозможи скоро сите делови во светот да бидат поврзани. На дневно ниво добиваме информации од сите делови на светот, во врска со бизнисот, модата, политиката, образованието, итн. Мозокот нема доволно место за складирање на сите нив. Доколку не ја проверите веднаш, веројатноста да ја сметате за небитна или пак да ја заборавите во наредните два-три часа или денови е многу голема. За среќа некогаш тие информации можат да бидат екстремно неважни, или пак, за жал, екстремно важни.

Традиционален начин на ширење на информациите е преку радиото, телевизијата и весниците. Во последно време овие медиуми отстапуваат место на социјалните мрежи кои со полн замав се користат на интернет како Facebook, My Space, Twitter итн. Третиот, кој во моментов се смета за најсовремен начин на ширење на информации е препорака од некој Ваш близок. Информацијата добиена на овој начин за Вас добива значење. Добивате препорака за добро кафуле, добра музика, добро кафанче. Вие по навика го проверувате местото и ако Ви се допаѓа, го посетувате пак. И не само тоа, Вие понатаму продолжувате да го препорачувате.

Живееме во ерата на информациите. Тие го движат светот и тоа ќе остане така во догледно време. Запрашајте се колку Вие ги проверувате информациите кои не се поврзани со доброто кафанче или сигурниот кец на спортска. Дали го користите интернетот да проверите информација поврзана со некој нов семинар или обука? Дали сте слушнале за новите компании кои нудат неформално образование? А за сертифициран семинар за Брзо читање? Доаѓа новата ера на коучинг. Сте слушнале ли за тоа?

Можеби она што на почеток сте го сметале за неважна информација, е нешто револуционерно што допрва ќе дојде на нашите пазари. Колку од нас знаеја за Facebook до пред неколку години? Денес овој медиумски простор прерасна во одлична маркетинг алатка, се разбира, за оние што го сфатиле правилно.

Информацијата е најважната работа во денешницата, но секако половина информација е исто што и неточна информација. Бидете правилно информирани и во текот со времето. Др. Никола Чанак, најпознатиот комуниколог и мотиватор на Балканот, вели дека во времето на промени царуваат оние кои се подготвени да учат и да се менуваат. Затоа драги мои пријатели, не ги пуштајте информациите да поминат покрај Вас непроверени, затоа што секоја пропуштена шанса е шанса за некој друг.

Aвтор: Томислав Трајков е овластен соработник на Синергија Плус – Прва Агенција за финансиска писменост во Македонија. За повеќе информации за како помудро со личните финансии посетете го веб порталот на http://www.sinergijaplus.com/

Категории: Личен раст и развој, Томислав Трајков

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·