• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Проблемите во комуникацијата ја намалуваат продуктивноста

Проблемите во комуникацијата ја намалуваат продуктивноста

20.09.2023 Категории: Деловна комуникација, Неделен магазин Капитал

Секоја организација создава свој доминантен модел на интерна комуникација. Тој многу влијае врз размената на информации, а со тоа и врз квалитетот и продуктивноста во работата.

Раководството на секоја фирма, намерно или спонтано, создава свој карактеристичен стил на комуницирање со вработените. Во повеќето случаи вработените усвојуваат некои од најтипичните црти на тој стил и ги применуваат во службените односи. На тој начин секоја организација создава свој доминантен модел на интерна комуникација. Од него многу зависи колку ќе биде стимулирана или попречувана размената на информации. А протокот на информации во фирмата го условува квалитетното одвивање на работата. Постојат два базични модели на интерна комуникација во фирмите.

Фирма со крајно амбициозни и егоистични менаџери
Во ваквиот тип организација раководителите се преокупирани со личните интереси. Проблемот се јавува кога менаџерите ќе заборават на интересите на своите подредени и на пошироките интереси на фирмата. Тие честопати ги поистоветуваат личните интереси со интересите на претпријатието во целост. За нив интересите на подредените се закана за нивните сопствени интереси, а со тоа и за целите на фирмата.

Ваквите менаџери се држат на дистанца од вработените. Тие не согледуваат дека раководителите и вработените се делови од еден “организам”, кои се еднакво неопходни за неговото функционирање. Тие со недоверба гледаат на потчинетите. Тоа резултира со дефицит на информации при распоредувањето на работните задачи и организирањето на работата.

“Ние” наместо “јас”
Обратната ситуација најчесто се сретнува во помалите фирми, основани од неколку претприемачи во пријателски односи. Во ваквите фирми работата е заснована врз пријателство и соработка. Овој модел на организација се базира врз сфаќањето дека интересите на фирмата им се заеднички на сите вработени во неа и дека личните и заедничките цели се совпаѓаат.
Затоа, и во интерната комуникација во фирмата преовладува дух на доверба и отвореност. Тоа придонесува сите членови на тимот да бидат заинтересирани за брза размена на информациите поврзани со работата, без криење одредени детали.
Практиката покажува дека првиот тип организации брзо се распаѓаат. Најчесто во реалноста конкурентските и кооперативните интереси постојат еден покрај друг. Од менаџментот зависи која од двете тенденции ќе преовлада во работата на фирмата.

Отворање на картите
Менаџментот на фирмата треба да се погрижи секој успех на фирмата да се претвори и во успех на вработените и постојано да работи на приближување на општите и индивидуалните интереси во организацијата. За таа цел се применува менаџмент-техниката “отворање на картите”.

Еднаш годишно раководството на претпријатието остварува средба со секој вработен поединечно. Дијалогот при таа средба е отворен и добронамерен. Главна тема на разговорот е: “Што сакаме и очекуваме едни од други и што сме подготвени да сториме за да го постигнеме тоа?”.

Двете страни прво ги декларираат своите цели и интереси, а потоа се трудат да пронајдат што им е заедничко. На тој начин се создава клима на доверба меѓу вработените. Тие се стимулираат да ги разменуваат сите нови информации што им помагаат да бидат поефикасни во извршувањето на работата. А тоа го зголемува квалитетот и продуктивноста во работата.

Преземено од: Неделен магазин Капитал www.kapital.com.mk

Категории: Деловна комуникација, Неделен магазин Капитал

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·