• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Подготовката е клучна за надминување на кризите

Подготовката е клучна за надминување на кризите

20.09.2023 Категории: Менаџмент, Неделен магазин Капитал

Ниту една компанија не може да предвиди кога ќе се случи криза. Но, пред да се случи, компанијата треба да создаде ефикасна стратегија за решавање на кризата. Недоволно промислената реакција може дополнително да и наштети на компанијата. Промислениот, брз одговор, пак, може да ја минимизира штетата, а во некои случаи – и да ја зајакне компанијата.

Предностите од постоењето на план за реагирање во непредвидени ситуации се повеќе од очигледни. Но, многу компании не брзаат со неговото донесување. “Многу компании мислат: Тоа никогаш нема да ни се случи нам. На тој став често наидуваме при разговорите со нашите потенцијални клиенти. Тие се разубедуваат дури кога ќе им ги демонстрираме потенцијалните финансиски последици од губењето на нивната репутација”, истакнува Мајкл Регестер од Регестер Ларкин, консултантска фирма со седиште во Лондон.

Добриот кризен менаџмент не завршува со планот
Откако ќе биде донесен планот за справување со кризи, неопходно е тој редовно да се ажурира. Често се случува клучните менаџери, кои биле тренирани да работат заедно за време на кризата, во меѓувреме да ја напуштат компанијата. А нивните наследници не се ниту свесни за обврските што ги наследиле од своите претходници. Во таков случај, фирмата има само концепт за справување со кризата, но не и луѓе што ќе го реализираат.

Креирањето и ревидирањето на ефикасен план за однесување во кризни ситуации е многу поинакво од секојдневните работни обврски. Потребно е сериозно размислување за различни можни сценарија. Само така ќе бидете подготвени брзоу да реагирате кога ќе се случи нешто слично. Брзината е најважна.

При создавањето или редефинирањето на стратегијата за кризни ситуации, фирмата треба задолжително да ги преземе овие чекори:

Идентификувајте ги ризичните области
При изработката на план за комуницирање во кризни ситуации, прва задача е да се идентификуваат шест до дванаесет општи кризни категории. За компанија што котира на берза овие категории може да вклучуваат смрт или болест на некој од менаџерите, законски или етички проблеми, несогласувања со синдикатот или исклучително негативна сторија во медиумите. Други потенцијални причини за загриженост кај корпорациите се повреда на работниците, судски процеси со голем публицитет, отповикувања, лошо управување, стопански криминал, како и проблеми во производството и дистрибуцијата.

Фирмите не се единствените организации на кои им е потребен план за кризни ситуации. Универзитетите, непрофитните организации и владините агенции се исто толку ранливи.

Одредете ја клучната публика
Голем број компании прават грешка кога мислат дека медиумите се првите на кои треба да им се обратат кога ќе настане криза. Медиумите не се аудиториум, туку само канал преку кој може да се стигне до публиката. Во 80%-85% од случаите, вработените се најважната публика. Тие се срцето на бизнисот и клучни за опстанокот на фирмата. Вработените се тие што контактираат со клиентите и трговците, како и со своите семејства и пријатели. Затоа, тие се најдоброто “средство” да допрете до јавноста.

Ако вработените не се информирани за тоа што се случува, не само што ќе се чувствуваат оттуѓено, туку и ќе се сомневаат дали компанијата ќе ја преживее кризата.

Единствен начин да се спречи ова е да постои континуиран проток на информации до вработените. Тоа не значи само да се стави кратко известување на огласната табла или веб-страницата на компанијата. На вработените треба директно да им се каже што е проблемот и да им се сугерира како да одговараат на прашањата во врска со кризата.

Преземено од: Неделен магазин Капитал 

Категории: Менаџмент, Неделен магазин Капитал

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·