• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Роберт Проданоски / Надворешно рекламирање

Надворешно рекламирање

20.09.2023 Категории: Маркетинг, Роберт Проданоски

Поим и видови надворешни реклами
Како што и самото име звучи, надворешно рекламирање е рекламирање на отворено. Надворешното рекламирање е поширока категорија и не вклучува само билборди, туку и сите видови на рекламирање кој се појавуваат на отворено како и некои затворени реклами понудени во отворен/надворешен формат. Во текот на изминатата деценија надворешното рекламирање почнува да се користи во голема степен. Денес надворешната маркетинг индустрија се развива многу брзо. На пример, во почетокот рекламните постери биле рачно сликани, а рекламните слогани ракописно пишувани, но денес се печатат на посебен синтетички материјал што преставува голем напредок во рекламната индустрија.

Постојат многу различни видови на надворешно рекламирање кои имаат свои предности и недостатоци. Во зависност од тоа каков вид на производ се продава и каков ефект бизнисот сака да добие треба да се направи најдобриот избор кој вид на надворешно рекламирање да се користи.

Иако има многу разлики во видовите на надворешната реклама, постојат заеднички предности наспроти онлајн и тв рекламирањето.

Генерално надворешното рекламирање е поделено во четири категории.

Билборди – Билбордите се една од најстарите форми на рекламирање и најпознат тип на отворена реклама и прават 66% од сите видови на надворешна реклама. Се претпоставува дека поимот билборд (billboard) потекнува од два збора и тоа BILL – сметка и BOARD – табла или заедно табла која се плаќа односно табла за изнајмување.

Постојат два вида на билборди и тоа:
• Традиционални билборди и
• Дигитални билборди.

Традиционалните билборди можат да се сретнат во локалните средини и на автопатите.

Предностите од локалните билборди се во тоа што тие се поставени во градот и се добри за бизниси кои работат во одреден географски регион.

Автопат билбордите се одлични за бизниси како хотели, казина, фабрики, бензински пумпи, ресторани, образовни институции и слично. Постои широк спектар на бизниси што можат да имаат корист од автопат билбордите и може да има висока конкуренцијата за одредена локација на билборд.

Во денешно време има големи иновации во пазарот со пронаоѓањето на дигиталните билборди кои работат со LCD или плазма екрани. Дигиталните билборди се многу скапи и се одлични за бизниси кои немаат голем буџет затоа што цената е поделена меѓу различни компании со што цената е пониска со секоја наредна реклама. Рекламите од бизнисите се емитуваат една по друга секоја траејќи по неколку секунди или минути во одредени периоди во денот.

Алтернативни Надворешни Реклами се најбрза растечка област во надворешното рекламирање. Постојат стотици места каде што се појавува оваа категорија на рекламирање. И тоа во стадиони, арени, на голф игралишта, во паркинг гаражи, кино, плажи, ски области, картони и чаши итн. Овој вид на надворешен маркетинг е застапен 16%.

Транзит Реклами се дефинира како рекламирање во и надвор на возилата за јавен превоз, во чекалните, на станиците и терминалите. Најчесто се помали формати на медиуми и билборди поставени во областите каде што постои транзит. Оваа категорија ги опфаќа рекламите на автобуси, возови, метрото, аеродроми и мобилни билборди. Оваа категорија е застапена 11% од сите видови на надворешно реклами.

Уличен Мебел е колективен термин за објекти и делови на опрема инсталирани на улици и патишта за различни цели. Рекламите на уличен мебел претставуваат постери на автобуски постојки, јавни тоалети, телефонски говорници, поштенски сандачиња, урбан панели итн. Во оваа категорија спаѓаат и плакатите, рекламите на киосците, постерите во трговските центри или во продавниците. Овој вид на реклама е малку застапен или само 7% од сите видови на надворешно рекламирање.

рекламирање

Aвтор: Роберт Проданоски е апсолвент на “Економски факултет” во Прилеп. Раководи со билборди поставени на сопствен плац. За контакт можете да му пишете на неговата адреса r.prodanoski (at) gmail.com

Категории: Маркетинг, Роберт Проданоски

За авторот:

Славчо Бујароски е директор и сопственик на Сигма-СБ, компанија за производство и имплементација на деловен софтвер. За повеќе информации посетете ја веб страната на www.sigmasb.com.mk

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·