• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Како со помали трошоци да остварите поголем ефект

Како со помали трошоци да остварите поголем ефект

20.09.2023 Категории: Маркетинг, Неделен магазин Капитал

Еден од начините на рекламирање е директниот маркетинг – праќање на писма, картички, електронска пошта. Капитал ви претставува неколку начини како да го зголемите одѕивот на директната пошта и да избегнете големи трошоци за рекламирање

Повторувајте, повторувајте…
Огласувачите сметаат дека дури по дванаесеттото повторување на телевизиската реклама луѓето ја разбираат нејзината порака и кому таа му е наменета. Во директниот маркетинг известувањето го праќаме само еднаш и очекуваме одговор. Што е подобро? Пратете повеќе пораки по ред на иста адреса. Внимавајте да бидат слични, а не исти. Така луѓето ќе ги препознаат.

Покажете задоволни клиенти
Наместо вообичаените слики на сериозни деловни луѓе, текстот илустрирајте го со слики на весели, успешни и задоволни деловни луѓе. На тој начин на идните клиенти им го претставувате ефектот на производот.

Прикажете ја употребата на производот
Иако претпријатијата најчесто огласуваат во одредени медиуми, при огласувањето ретко го покажуваат производот или неговата намена. Ако сакате да го зголемите ефектот на огласот, покажете го производот и неговите предности.

Очовечете го производот
Нека производот самиот го убедува клиентот. На пример, кампањата за картичките Американ Експрес била многу ефектна. На корисниците им била испратена зголемена картичка со порака: “Се сеќавате ли на мене?”

Бидете актуелни
За ефективна пошта користете ги сите расположиви информации околу вас: настани од медиумите, време, годишен период, јунаци од цртани филмови. Искористете ги празниците…

Повеќе одеднаш
Едно германско претпријатие секогаш на своите клиенти им испраќало по две картички за одговор, со назнака: “Една е за вас, а другата за вашиот пријател”. Бројот на одговори се зголемил за 40%, а трошоците останале исти.

Праќајте лична пошта
Во текстот употребувајте го името на клиентот. На тој начин тој добива впечаток дека не комуницирате површно, туку навистина го почитувате.

Откривајте ги и отстранувајте ги препреките
Ако ја откриете причината зошто клиентите не ги купуваат вашите производи или не ги интересира вашата понуда, потрудете се да ја отстраните. Бидете сигурни дека после тој чекор одѕивот значајно ќе се зголеми.

Обидете се со празен коверт
Често се слушаат коментари: “Кога во поштенското сандаче ќе најдам нешто што изгледа како реклама, го фрлам пред да го отворам”. Поради тоа рекламите праќајте ги во коверти на кои ќе биде само вашето име и лого, без порака. Тоа е ефектна метода кога праќате пошта на постоечките клиенти, особено на финансиските установи. Адресантот мора да го отвори ковертот бидејќи не знае дали тој содржи сметка или некое друго важно писмо.

Никогаш
Никогаш, ама навистина никогаш на адресантот не праќајте му по пошта ненарачани ЦД-ромови или нешто слично. Луѓето најчесто ги фрлаат, често ги оставаат настрана за да ги погледнат подоцна… или ги користат како подлоги за чинивчиња… Таквите пратки немаат ефект, а многу се скапи. Ако некој бара да му испратиме ЦД, секако дека ќе го сториме тоа!

Превземено од: Неделен магазин Капитал.

Категории: Маркетинг, Неделен магазин Капитал

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·