• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Како размислуваат американските менаџери

Како размислуваат американските менаџери

20.09.2023 Категории: Неделен магазин Капитал

Продуктивност пред сè

Менаџментот, како научна дисциплина која се предава и практикува во целиот свет, изворно настана во Америка, земја која е лидер во креирањето на принципи и начела на модерните теории за управување. САД денес има специфичен начин на менаџирање кој има силна врска со културата и заедничките вредности, кој е прагматичен и фокусиран кон напредок.

Главна културна одлика на САД е исклучителна етноцентричност, поради која оваа земја е затворена за најголем дел надворешни информации. Затоа, Американците се целосно фокусирани на сегашноста и иднината, и не размислуваат многу за минатото.

Конкуренцијата е изразена во сите нивоа во Америка, како едно од основните правила, а иновацијата е високоценета како иницијатор во економијата и општеството, па затоа често има приоритет над традицијата. Во споредба со светот, во САД постои силна ориентација кон индивидуалните иницијативи и достигнувања, а материјалниот напредок е поважен од хуманиот.

Во Америка е изразен тип на менаџмент кој е заснован на структури и концепти кои се занимаваат со стиловите на однесување во рамките на бизнис-организацијата. Насочен е кон зголемување на продуктивноста и задоволството на вработените, со голем акцент на планирањето, индивидуалното одлучување и исклучително професионална посветеност. За разлика од јапонскиот менаџмент, американскиот се карактеризира со ниска стапка на лојалност кон компанијата од страна на нејзините вработени. Менување на компанија и на работно место е вообичаена работа, а вработените обично преминуваат на подобра работа, доколку имаат можност да го направат тоа. Истакнатите функции во бизнис-организациите се поврзани со знаења и способности искажани на работното место и системот на мотивација е насочен кон вработените.

Во американските компании постои високо ниво на професионална и стручна специјализација, а експертите се потребни и барани на сите нивоа. Но, заради системот во кој вработените се вреднуваат според учинокот, секоја личност станува составен дел од еден систем и неговото функционирање. Во американската практика во менаџментот нагласена е демократската ориентираност и партиципативниот систем на одлучување. Тогаш компаниите тежнеат да бидат демократски, а во исто време да поседуваат висок степен на функционална формализација. Тоа, пред сe се однесува на програми и пишани специфични стандарди, опис на работата и работните активности, должности, авторитети и одговорности кои треба да се следат во текот на работењето.

Бизнис-карактер
Точноста е многу важна во работните односи, а концептот “времето е пари” е многу сериозно сфатен во оваа бизнис-култура. Парите како такви се клучен приоритет, а американските менаџери се познати по опортунистичката ориентација и подготвеноста да преземат ризик доколку финансискиот аспект е примамлив. Во секојдневното работење Американците носат заклучоци брзо и одлучно, но високо ја ценат директноста и концизните имформации со поента. Истрајноста и решителноста се карактеристики на високо ниво присутни кај американските бизнисмени, а тоа најдобро може да се забележи во лоши бизнис-ситуации, каде што менаџерите често гледаат на настанувањето на проблемот како потенцијална можност што треба да ја употреби во своја корист.

Бизнис-етиката е забележливо изразена кај американските менаџери, а односите меѓу половите во деловното опкружување се многу променети за разлика од минатото. Меѓутоа, жените-менаџери се уште се борат за поголема еднаквост во областите на влијание и финансиските примања.

Бесчувствителни преговарачи
Бизнисот со американските партнери понекогаш може да биде конфузен и непредвидлив. Иако многумина сметаат дека Американците имаат неформален пристап кон бизнис-протоколот, мора да се има предвид дека една голема компанија и нејзините претставници се карактеризираат со изразено висок професионализам. Во самите преговори, вистинската поента е акумулација на објективни факти, додека субјективните чувства ретко учествуваат во тие преговори. Во почетокот на бизнис-преговорите многу е важно да се избегнуваат теми поврзани со политика, религија, раса и пол. “Политичка коректност” се очекува од другата страна во преговорите. Генерално, Американците се учтиви, но во повеќето ситуации кажуваат што мислат за одредени работи, немајќи намера да навредат никого со тоа. Во многу бизнис-култури тоа се смета за агресивно и несоодветно, но во секој случај тоа не треба да се сфати лично.

Американците брзо воспоставуваат деловни односи, но нивните односи не одат во длабочина и не се долговечни, туку се фокусираат на работата и нејзината суштина, а не толку на односите меѓу луѓето. Тоа може да претставува проблем во деловните односи, да речеме, за некои азиски култури, каде што воспоставувањето пријателство е важно за успешен бизнис и тоа трае многу долго, често и доживотно. Последица на ова е тоа што бизнисмените од Америка може да пропуштат воспоставување и успешна реализација на деловни односи со земјите со ваква општествена димензија.

Еден од најдобрите начини за успешен бизнис со американските бизнисмени е на работата да и се пријде прагматично и стручно. Фокусирањето на работата и директноста, во таа смисла, можат да придонесат за професионалност и добра бизнис-практика од друга страна, што претставува пат кон доверлива и успешна соработка со американските бизнисмени.

Преземено од: Неделен магазин Капитал

Категории: Неделен магазин Капитал

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·