• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Доверба или пропаѓање

Доверба или пропаѓање

20.09.2023 Категории: Лидерство, Неделен магазин Капитал

Ниеден квалитет на меѓучовечки односи во организацијата, денес кога се соочуваме со најголемите предизвици, не е поважен од довербата која е изградена помеѓу лидерот и членовите на неговиот тим.

Моќта е исто како и силата, неограничена и колку повеќе луѓе ја имаат во организацијата, таа е сè помоќна. Зошто? Затоа што луѓето не губат време и енергија на чување на својата моќ, туку на употреба на енергијата за поголема продуктивност. Затоа што поединците кои чувствуваат се поголема моќ имаат се поголема самодоверба, а тоа се одразува на нивните деловни успеси во преговарањето и во продажбата. Моќта, секако треба, да се дава за истата да се зајакне. Тоа е законот на продуктивноста.

Кога ги зајакнувате другите, ризикувате малку, но истовремено добивате многу низ изградбата на довербата и создавање и зголемување на моќта на вашиот тим. Точно, вие ја делите својата моќ за да ја зголемите. Услов за тоа е довербата на лидерот во вработените. Создадете атмосфера на доверба и дајте им на своите вработени капацитет за делување, тогаш и тие ќе инвестираат своја сила во вашата визија. Со себичното чување на авторитетот губите авторитет во очите на вработените и моќ на постигнување на заедничките резултати со драматично смалување на вашата штета.

Лидерот мора да ги истакне вредностите на својата организација
Вредностите што ги носите со себе се основа за управување со вашите одлуки и однесувањето. Тие влијаат на сите односи во кои влегувате, на вашата кариера, на подигање на семејството и милиони други одлуки со кои се среќавате дневно. Вредностите во некоја рака се морален компас со чија помош ги препловувате световите во својот живот. За лидерот е необично важно јасно да ги истакне вредностите што неговата организација или секторот треба да ги презентираат.

Фокус прашања:

• Дали ја надгледувате и двапати ја проверувате секоја акција на вашите луѓе на кои им допуштате да го почувствуваат вашиот микроменаџмент на дело?

• Дали сте направиле листа на вредности во вашиот тим и организација и сте продискутирале со своите луѓе?

• Дали ги преземате грешките на вашиот тим на својот грб и ги охрабрувате да се обидат одново?

По што ќе бидете познати и ќе останете запаметени? По чесноста, вредната работа, иновативноста, врвната емпатија за клиентите, развојот на секој поединец? Кога ќе се здружат вредноста на искажаните зборови и вредностите покажани на дело вие демонстрирате интегритет и вашата организација може да смета на долгорочен успех. Кога вредноста и акцијата не се совпаѓаат или се наоѓаат во конфликт, просто кога зборувате едно а кога правите друго, тогаш демонстрирате хипокризија и вашата организација не може да смета на долго траење. Интегритетот е најзначајна состојка на сите успешни луѓе и организации.

Изградба на довербата
Звучи како лесна задача: сè што треба да направите е да изградите доверба меѓу луѓето со кои управувате. Но, сите лидери знаат дека тоа ни малку не е лесна задача. Овие пет совети можат да ви помогнат успешно да ја извршите:

1. Направете го она што сте рекле дека ќе го направите. Основа за изградба на кредибилитетот меѓу луѓето е држење до ветувањето кое сте го дале.

2. Понудете секогаш малку повеќе од она што се очекува. Префрлањето на очекувањата додава нова вредност на односите и гради доверба.

3. Бидете доследни. Ако сте доследни луѓето можат да ги предвидат акциите кои ќе ги преземат и тоа создава чувство на сигурност и доверба.

4. Зголемете ја одговорноста на вработените. Еден од најбрзите начини да се изгради довербата меѓу луѓето е да им ја зголемите одговорноста. Луѓето знаат дека преземате ризик верувајќи во нивните способности и тешко дека нема да ве разочараат. Кога ќе успеат тоа ја зголемува нивната доверба во вас и вашата во нивната способност и лојалност.

5. Прифатете ги нивните грешки со добри намери. Луѓето се учат на грешките и лидерите кои немаат капацитети да ги прифатат туѓите грешки ги намалуват шансите на нивните тимови да учат и да напредуваат. На крај, преземете ги грешките на тимот на свој грб како вистински лидер, затоа што тоа е една од најмоќните активности за изградба на довербата на вашите луѓе.

Превземено од: Неделен магазин Капитал www.kapital.com.mk

Категории: Лидерство, Неделен магазин Капитал

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·