• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Дејан Спасевски / Што претставува e-mail маркетинг?

Што претставува e-mail маркетинг?

20.09.2023 Категории: Дејан Спасевски, Маркетинг

Email маркетинг е една од најпопуларните маркетинг алатки достапни за бизниси од кој било тип и големина. Без оглед на тоа како ќе го дефинирате успехот, преку email маркетинг можете да постигнете исклучителни резултати со инвестирање на многу малку време и средства.

Експертите и малите бизнисмени се сложуваат дека 54% oд малите бизниси го избрале email маркетингот како најдобра алатка за online промоција и наведување на интернет корисниците и потрошувачите до нивниот веб сајт и нивните продавници.

Историја

Email маркетингот се појавил пред дваесет години. На почетокот тој претставувал одличен начин за комуникација без трошоци за поштенски марки. Набрзо потоа прераснал во средство за злоупотреба и агресивна маркетиншка форма која почнала да ги полни електронските сандачиња со несакани пораки. Денес работите се изменети и email маркетингот се враќа назад на задоволство и на испраќачите и на примателите.

Електронска пошта

Глобалниот пазар денес се потпира на електронската пошта (email). Многумина признаваат дека првата работа која ја прават наутро е проверка на електронската пошта. Нивното електронско сандаче станува централната точка за комуникација со целиот свет. Поради тоа се повеќе бизниси вклучуваат email маркетинг во нивниот маркетинг микс, и тоа го прават со прилично голем успех.

Email промоциите се моќна и интересна алатка која предизвикува брзи реакции од читателите. Оваа алатка може да се искористи за да се насочат читателите во конкретни продажни места, за создавање интерес за одредени каталози, настани, продажби и промоции. Тие се користат за зајакнување брендови и за зајакнување лојалност на купувачите.

Што претставува Email маркетинг?

Email маркетинг е начин за директно рекламирање или промоција на вашите продукти и услуги. При тоа како средство за комуникација и за испраќање пораки до читателите се користи електронска пошта. Секоја порака испратена до потенцијален или постоечки клиент, може да се смета за email маркетинг. Еmail маркетингот може да работи во полза на вашиот бизнис. Тој ја поттикнува интеракцијата со купувачите. Претставува добар пристап за градење релации и стекнување доверба од купувачите. Преку комуницирање, можете подобро да ги разберете потребите на вашите сегашни и идни купувачи.

Систем кој функционира

Статистиката покажува дека 99% од новородените дистрибутивни листи пропаѓаат во текот на првите две години од своето постоење. Луѓето пропаѓаат, компаниите пропаѓаат, системот функционира!

Видови Еmail маркетинг

Вашите email пораки го реплицираат вашиот бизнис. Со користењето на email маркетингот можете да изградите имиџ на професионална компанија и да ја зголемите брзината на реакција на читателите. Читателите може да се привлечат со едноставна порака за итно пријавување доколку читателот веднаш кликне и го следи вашиот линк. Можете да вклучите и други видови на реклама како на пример купони, попусти или бонуси кои можете да ги нудите на сите кои го следеле линкот.

Постојат два вида на email маркетинг и тоа: email кампањи и електронски весници. Секој од нив има свои предности и обата може да се искористат за да се максимизираат резултатите.

Email кампањи
Email кампањите како средства за промоција може да се користат за:
– Промоција на вашите рекламни кампањи
– Зголемување на продажбата и сообраќајот на веб страната
– Промовирање на вашиот бренд
– Да ги информирате вашите клиенти за вашиот бизнис.

Електронски весници
Електронските весници најдобро е да се скористат за:
– Градење релации со сегашните и потенцијалните купувачи
– Позиционирање на вашата компанија како валиден ресурс
– Добивање или извлекување мислење од вашите купувачи
– Едуцирање и информирање на вашите купувачите
– Градење кредибилитет

Заклучок

Email маркетингот се оформи во последниве неколку години и изгради одреден кредибилитет. Без оглед на тоа дали користите еден сегмент од него или сте примениле поопширна стратегија. Можноста за таргетирање на купувачи и добивање нивна согласност да им испраќате пораки, значи дека email маркетингот ќе станува се посилен во годините што доаѓаат.

Секогаш размислувајте за причината поради која го испраќате електронскиот весник. Преку него, Вие комуницирате со читателите. Доколку читателите имаат чувство дека не им давате одредена вредност, тие никогаш нема да купат од вас. Треба да им понудите помош, совети, трикови, слободен тренинг или нешто друго што ќе има вистинска вредност за нив. Доколку знаете што тие сакаат и им помогнете тоа да го добијат, и вие за нив ќе бидете вредни. Еднаш штом ве запознаат, ве засакаат и започнат да ви веруваат, тие ќе бидат подготвени да соработуваат со вас!

Aвтор: Дејан Спасески e автор на прирачникот Како да креирате и водите електронски весник. За да го добиете прирачникот бесплатно, посетете го веб порталот http://www.no.net.mk/.

Категории: Дејан Спасевски, Маркетинг

За авторот:

Славчо Бујароски е директор и сопственик на Сигма-СБ, компанија за производство и имплементација на деловен софтвер. За повеќе информации посетете ја веб страната на www.sigmasb.com.mk

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·