• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Како да го убедите купувачот да каже ДА

Како да го убедите купувачот да каже ДА

20.09.2023 Категории: Неделен магазин Капитал, Продажба

Многу е тешко да се продаде нешто. Проблемот е во тоа што многу луѓе никогаш не биле подучени како да купуваат. Треба да ги образувате купувачите и да ги убедите во користа која ќе ја имаат од купувањето на производот.

1. Приближете им се на купувачите. Најпрво потрудете се да го убедите купувачот дека имате многу заеднички и слични карактеристики. Ова е најбрзиот начин да продадете, ако на некој начин им се приближите на луѓето кои сакате да станат купувачи на вашите производи.

2. Обрнете особено внимание на она што ги мотивира вашите купувачи. Можеби звучи едноставно, но ќе бидете изненадени колку често продавачите забораваат дека постојат само два фактори кои ги движат нив и нивните купувачи. Првиот фактор е движењето во насока на целта или наградата, а вториот е избегнување на стравот или загубата. Треба да го обезбедите најдоброто за вашите купувачи, затоа што тие се факторот на успехот, факторот од кој зависи вашиот успех или вашата пропаст. Оној купувач кој настојува да се приближи кон наградата и квалитетот реагира бавно и внимателно ги преиспитува бенефитите од вашиот производ или услуга. Но, купувачот кој се плаши да избира, го зема оној производ кој прв му доаѓа во рака и кој има многу пониска цена од вашиот.

3. Дознајте каков е личниот став на вашиот купувач. Според теоретичарот на личности, Дејвид Мерил, постојат четири различни стилови кај луѓето: љубезен, аналитичен, возач и експресивен. За да знаете на кого како да ги продавате сопствените производи и услуги, мора да ги знаете личните стилови на луѓето и како тие реагираат на продажбата.

4. Тренирајте ги вашите купувачи. Многу е тешко да се продаде нешто. Проблемот е во тоа што многу луѓе никогаш не биле подучени како да купуваат. Треба да ги образувате купувачите за вашите производи и да им го објасните самиот процес на купување. Еве три чекори кои би требало да ги направите уште во најраната фаза од вашиот процес на продажба:
Емоционално приврзете го купувачот со ситуацијата која може да ја разреши вашиот производ. Мора да направите нешто за купувачот да ја почувствува загубата од евентуалното некупување на производот кој го нудите. Пробајте да му објасните што е тоа што тој ќе го добие или пропушти ако не го направи сопствениот избор во ваша полза.

Истакнете ги сите трошоци и вредности кои произлегуваат од ситуацијата која може да ја разреши производот. Ако купувачот не се одлучи за производот кој го нудите, кажете му колкави ќе бидат неговите трошоци за поправка и рекламација на конкурентскиот.

Поврзете го производот со решението на проблемот. Дознајте кои проблеми во купувањето ги имаат вашите купувачи и обидете се да разберете како тие сакаат да бидат надминати нивните проблеми. Сугестиите инкорпорирајте ги во самата продажба и очекувајте успех во продажбата.

Преземено од: Неделен магазин Капитал

Категории: Неделен магазин Капитал, Продажба

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·