• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

20.09.2023 Категории: Неделен магазин Капитал, Човечки ресурси

Конкуренцијата во привлекувањето на менаџери за работа во средните и повисоките нивоа стана посебно жестока. Преминувањата во овој сектор во земјите во развој се помеѓу 20 и 40% годишно, особено над меѓународниот просек од 6 %. Со тоа не е ни чудно што повеќето менаџери од оваа област не остануваат на својата работа подолго од две до три години.

Една промена на работното место пред извесно време го обиколи целиот свет. Кај–Фу Ли, поранешен потпретседател на “Мајкрософт”-Кина, премина во неговиот смртен ривал “Гугл”, за да им помогне во формирањето на истражувачки центар. Промената на работата му донесе на Ли, барем 10 милиони долари, но и судска тужба од страна на огорчениот поранешен работодавец. Овој спектакуларен случај е симптоматичен за пазарот на кој што правилата одново се пишуваат. Од една страна, компаниите низ цел свет им се додворуваат на најдобрите менаџери. Од друга страна, тие исти менаџери немаат скрупули во прифаќањето на понудите кои веројатно ќе ја зголемат нивната пазарна вредност.

Не помага апелирање за лојалност
Од една страна, причината за овие трендови е недостиг на квалитетни кадри на пазарот на трудот, а од друга страна новата самодоверба на многу вработени. Секогаш се во движење и во тек на своите кариери, собираат знаење и вештини кои можат да се користат кога и да заминат на друго место. Со други зборови, нивните таленти денеска се помалку врзани со некои компании отколку порано. Покрај тоа, компаниите во земјите кои имаат доволен фонд на паметни луѓе, соочени се со ист одлив на мозоци. Во САД, Бирото за статистика на трудот, откри дека работниците во просек остануваат само пет години во една компанија.

Според анкетата, која ја спровело Националното здружение на произведувачите, 80% од сите производни компании, истакнале дека постојано бараат висококвалификувани работници.

Анкетата на “он-лајн” компанијата за регрутирање “Степстоун”, покажала дека европските компании исто така се жалат на тешката ситуација на пазарот на трудот. На пример, речиси 40% од германските компании, тврдат колку тешко ги потполнуваат местата врзани со инженерската работа. Компаниите во Англија, вложуваат сè повеќе енергија во привлекувањето на дипломирани кадри од источна Европа, затоа што ги немаат доволно дома.

Компаниите нема да помогнат со апелирање на предаденост на вработените затоа што тие мораат да го прифатат новиот пристап и проактивно да се однесуваат кон самодовербата на висококвалификуваните вработени. Посебно, најквалитетниот кадар, ќе очекува од работодавците поткрепа за својот сопствен, професионален и личен развој.

При влезот на нов пазар, луѓето се највреден капитал
“Win-win” ситуација е клуч на успехот при влезот на нов пазар каде човечкиот капитал е највреден, но и најосетлив ресурс. Наспроти традиционалниот индустриски работник, висококвалификуваните стручњаци се сопственици на своите “капитални добра”. Управуваат со сопствените компетенции, таленти и потенцијали и нестрпливо сакаат да ги изострат. Вложувајќи во своите вработени, компаниите можат да добијат значајни компаративни предности. Не само дека ќе се искористи мотивацијата на своите вработени и нивната волја да преземат одговорност, туку и дека ќе ја уживаат и новата корпоративна култура, која станува сè повеќе лична, самодоверлива и ориентирана кон успехот. Особено во борбениот свет на економијата сè поголем е бројот на компаниите, кои ја идентификуваа оваа прилика, а очигледниот” недостиг” на талент им помага да создадат големи можности за раст.

Борба за локален талент
За да ги смират овие “неприлики”, компаниите се натпреваруваат во примамливите понуди и агресивните стратегии за привлекување. Во меѓувреме, борбата за локален талент е еден од најголемите ризици поврзани со факторот место. Според “Монстер”-интернет портал за барање на работа, повеќе од 800 илјади слободни места во Кина, не можеле да се потполнат поради неквалификуваноста на кандидатите, а сето тоа во земја со 800 милиони, работо-активни граѓани, и 3 милиони дипломци, секоја година.

Проблемот е во тоа што тренингот и образованието на “пониските” менаџери во Земјите во развој, заостануваат зад растот на економијата, во поглед на квалитетите и квантитетите, па овој јаз меѓу понудата и побарувачката може да застане на патот на економскиот успех, на кого растот му е од пресудна важност.

Преземено од: Неделен магазин Капитал

Категории: Неделен магазин Капитал, Човечки ресурси

За авторот:

Неделен магазин Капитал www.kapital.com.mk

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·