• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Добрата комуникација ја зголемува продажбата

Добрата комуникација ја зголемува продажбата

20.09.2023 Категории: Неделен магазин Капитал, Продажба

Добрата комуникација ја зголемува продажбата за 60%

Комуникацијата е неизоставен дел на работните процеси. На работното место, неизбежно доаѓа до различни формални и неформални интеракции меѓу вработените, но за да придонесе комуникацијата во подобрување на меѓучовечките односи и зголемување на мотивацијата, таа мора да биде планирана, системска и ефикасна.

Исто така, недостигот на комуникација е една од најчестите причини за незадоволство на вработените со својата работа и претпоставените.

Што е ефикасна комуникација?
Организациите што комуницираат ефикасно имаат 4,5 пати поголема мотивација кај вработените, а задоволството и мотивацијата на вработените не смеат да се занемаруваат, затоа што токму тие ја претставуваат компанијата пред потенцијалните клиенти или деловни партнери. За да биде интерната комуникација ефикасна, таа мора да биде правовремена, веродостојна, концизна, разбирлива, недвосмислена и транспарентна. Што се однесува до содржината на комуникацијата, важно е вработените добро да ја разбираат стратегијата и целите на компанијата, да знаат како нивната работа ќе придонесе во остварување на тие цели, како и начинот на кој што ќе се вреднува и награди нивната работа.

Исто така, важно е да добијат информации околу можностите за едукација и развој на кариерата, краткорочните и долгорочните планови и цели и пазарната позиција на фирмата. Битно е на вработените да им се дадат точни информации за прашања што се битни за нив, и тоа од извори на кои што може да им веруваат. Во спротивно, преовладува неформална комуникација, која исто така има своја важност, затоа што во отсуство на формалната, таа е еден од највообичаените начини на кои што информациите и знаењата се пренесуваат меѓу вработените.

Порака, публика, канали, одговорност, награда
Кај планирањето на интерната комуникација треба да се дефинира пораката (Што сака да се комуницира?), публиката (Со кого да се комуницира?), комуникациски канали (Како ќе се комуницира?), одговорност (Кој ќе управува со комуникацијата?) и на кој начин ќе се вреднува успехот, односно дали е исполнета целта на комуникацијата. Со развојот на новите технологии, бројот и видовите на комуникациските канали е во пораст, но најчесто се користат е-маил, состаноци, огласни табли, њузлетери, интерни билтени и брошури. Освен нив постојат и многу други, како на пример меморандуми, видео-преноси, блогови, презентации, сандачиња за предлози и анкети.

Пречки во комуникацијата
Потешкотиите во комуникацијата може да се јават заради индивидуални особини на учесниците, но и заради особините на самата организација. Најчести грешки се комуницирање преку информации неповрзани со вработениот, давање на важни информации прво во јавноста, а после на вработените, неизвесност на комуникациските вештини, неповрзаноста на акциите и пораките, давање на информациите на менаџментот без да се осигура нивното разгледување понатаму, како и недавање на одредени стратешки информации на вработените.

Секоја организација со својата култура влијае на сите поединци и на начинот на кој што меѓусебно ќе комуницираат. Низ ефикасна комуникација сите заинтересирани страни можат полесно да ги искажат своите лични и професионални потреби, но и така ќе се избегнат недоразбирањата и конфликтите, а немањето квалитетен систем на интерна комуникација, треба да ги освести фирмите, за низ системско планирање да го воведат или унапредуваат.

Превземено од: Неделен магазин Капитал

Категории: Неделен магазин Капитал, Продажба

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·