• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Дејан Спасевски / Зошто да одберете email маркетинг?

Зошто да одберете email маркетинг?

20.09.2023 Категории: e-mail маркетинг, Дејан Спасевски

И покрај тоа што email маркетингот стана многу популарна алатка за промовирање на продукти и услуги, некои компании сеуште се воздржуваат да го користат бидејќи не се информирани за придобивките кои тој може да им ги донесе.

Ниска цена

Email маркетингот е еден од најефективните форми на рекламирање. Email маркетинг е трошок за проширување на буџетот за маркетинг кој секој може да си го дозволи. За разлика од директната пошта, кај него скоро и да нема продукција, печатање или поштенски трошоци. На интернет се достапни голем број сервиси и решенија кои се лесни за користење. Тие овозможуваат да се избегнат трошоци за креативност и дизајн. Email маркетингот е дваесет пати поевтин спореден со трошоците за директната пошта.

Ефективност

Email маркетингот ви овозможува поактивно да комуницирате со вашите сегашни и идни купувачи, наместо пасивно да чекате да се вратат и повторно да го посетат вашиот веб сајт.

Глобална достапност

Друга предност во однос на другите медиуми е што не е ограничена на одреден регион односно за само неколку минути можете да стигнете до кое било лице на кое било место во светот.

Брза реакција

Еmail маркетингот предизвикува брза реакција кај читателите. Откако ќе ја прочитаат пораката, на читателите не им е потребно многу време за да превземат следен чекор. Повикот за акција може да биде многу јасен: “Кликнете овде доколку сакате да имате предност за оваа понуда”, или “за да научите повеќе за овој сервис…”, или “за да го посетите овој настан…”. Доволни се само неколку кликови за да потврди нарачката, додека другите медиуми нудат испраќање писмо, телефонски повик или одење во продавница. Одговорот на одредена кампања го добивате во рок од 48 часа од времето кога пораката првично е испратена.

Мерливост

За разлика од другите маркетинг средства, резултатите од email кампањи се лесно мерливи. Резултатите се изразуваат како “број на отворања”, што кажува колкумина ја виделе вашата понуда или електронски весник, или “стапка на кликови”, што кажува колкумина кликнале на линковите во вашата порака или кој кликнал на овие линкови.

Едноставност

Постојат веб-базирани продукти за email маркетинг за мали и средни бизниси. Најголемиот дел од нив поседуваат професионални обрасци (темплејти), сегментациони листи и можности за таргетирање. Сами можете да ги користите овие сервиси и да креирате и испраќате електронски весници, промоции и соопштенија дневно или неделно. Пораката истовремено се испраќа до илјадници читатели.

Дополнително може да имаат и механизам за следење и известување, како и опција за автоматско испраќање во претходно утврден термин. Така, ќе бидете слободни да се сконцентрирате единствено на содржината на вашиот весник, додека остатокот од работата ќе биде завршена од некој друг.

Долг животен век

Email маркетингот има подолг животен век отколку социјалните медиуми како што се Twitter или Facebook бидејќи на овој начин пораките стигнуваат директно во електронско сандаче на примателот. Испратените пораки се отвораат само неколку часа откако ќе се испратат, кога корисниците ќе го проверат своето сандаче.

Публика

Со Email маркетинг можете интернет корисниците да ги насочите кон вашата веб страница. На тој начин се зголемува сообраќајот на вашиот веб сајтот и се промовираат неговите содржини. Така постојано ќе се зголемува кругот на вашите посетители.

Одржувањето постојана комуникација со вашите сегашни и потенцијални купувачи ќе Ви помогне да стекнете доверба кај вашата публика. За разлика од другите медиуми, email маркетингот дозволува да се насочите кон одредена група која е најадекватна да стане ваш корисник.

Потенцијални купувачи

Посетителите се интересираат за вашите продукти или услуги, но може да не се спремни да ги купат веднаш. Кога ќе се одлучат за купување, полесно ќе се сетат на Вас. Може да си отворат нова email адреса за да ги архивираат вашите пораки за во иднина.

Вкрстена продажба

Преку email маркетинг можете да ги информирате вашите купувачи за други продукти или услуги за кои би можеле да бидат заинтересирани. Секој маркетинг микс треба да вклучи и email маркетинг кампања.

Aвтор: Дејан Спасески

Категории: e-mail маркетинг, Дејан Спасевски

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·