• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Кога да му се каже не на клиентот

Кога да му се каже не на клиентот

20.09.2023 Категории: Деловна комуникација, Неделен магазин Капитал

Многу компании губат контрола затоа што не знаат да ја организираат растечката количина на работа и со тоа ризикуваат пад на квалитетот и губење на клиентите. Треба да се знае кога да се застане и да се каже “не”.

Кога треба да се договори бизнис, односот со клиентот е идиличен. Ќе се нацртаат кога и да ви одговара. Бликаат од љубезност и услужливост. А, кога ќе договорите работа и ќе се разидете во бескрајната љубов, ви се чини дека сте телепортирани во паралелни случувања. Не одговараат на мејлови, не се јавуваат на телефон. И откако рокот на испорака поминал уште одамна, а вие сте ги загубиле нервите, драгоценото време и пари, се појавуваат без извинување, како ништо да не се случило. А, поголемиот број такви компании инстистираат на плаќање на дел или целиот износ однапред. Безброј пати е докажано правилото дека задоволниот клиент задоволството ќе го подели со три личности, а незадоволниот незадоволството со девет. Незадоволството во оваа формула е величина која што заради нечија непрофесионалност претставува изгубено драгоцено време, пари и нерви.

Пробивот на пазарот е клучен
На пример, никој не сака да му доцните со работата или да ја извршувате “фушерајски”, но истовремено многумина тоа им го прават на другите и тоа многу често, пресметано и намерно. Непрофесионалното однесување на многумина е стандард, а на ниво на фикција е ситуација во која клиентот пронаоѓа фирма со која може да работи според правила на здравиот разум. Да се знае да се направи производ не е доволно. Затоа, многумина се согласуваат, добрата последица на рецесијата што е во тек, е што бројни лоши компании пропаднаа. Но, проблемот е што многу фирми заради неразвиеноста на пазарот и понатаму работат на ист начин – непрофесионално. Еден од вообичаените примери е компанијата да тргне добро, работи навреме и квалитетно, а односот кон клиентите е беспрекорен. Потоа почнува да се пробива на пазарот, работа има сe повеќе и почнува неконтролирано да расте. Но, освен тоа што неконтролираниот раст е опасен, тој е всушност и пресвртница: или во насока на пропаст или во насока на учење.

Купувачите помнат и не простуваат
Многу фирми почнале да губат контрола затоа што не знаат да ја организираат растечката количина на обврски, а од друга страна ниедна работа не сакаат да ја одбијат, односно се однесуваат како од почетокот на текстов. Но, ако знаете дека по ниедна вселенска теорија нема да стигнете да ја завршите работата како што сте договориле со клиентот и сте му ветиле, најмалку што може да сторите е љубезно да му објасните и да му се извините. Не е ли тоа основно правило на цивилизирана комуникација? Кога му доцните на пријателот на договореното кафе, му се јавувате или му праќате СМС, па зошто тоа би било поинаку ако му доцните на клиентот со испорака на работата? Ако гледате дека нема да стигнете со работата, напишите му мејл на клиентот, образложете ја ситуацијата, замолете го за разбирање, извинете се.

Правила за фер-плеј
1. Ако настапат тешкотии во постигнувањето на роковите, за тоа предупредете го клиентот навреме
2. Никогаш не прекинувајте ја комуникацијата со клиентот, извинете се за доцнењето
3. Надоместете ја штетата на купувачот предизвикана од доцнењето со зададените рокови, преку попуст или подарок
4. Ако не стигнувате да завршите некоја работа, клиентот испратете го кај квалитетна конкурентска компанија
5. Останете со клиентот во контакт. Не значи дека конкуренцијата го придобила засекогаш
6. Ако не сте стручни да завршите некоја работа или немате време, одбијте го клиентот

Преземено од: Неделен магазин Капитал www.kapital.com.mk

Категории: Деловна комуникација, Неделен магазин Капитал

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·