• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Дејан Спасевски / Структура на е-весник

Структура на е-весник

20.09.2023 Категории: e-mail маркетинг, Дејан Спасевски

Една од најлошите практики е да се впише називот на вашата фирма во полето за наслов на пораката. Кога примателите ќе прочитаат назив на компанија во полето за назив на пораката, скоро без исклучок ја бришат пораката без да ја прочитаат. Прво што помислуваат е дека вашата главна намера е да им го продадете вашиот продукт.

Ваша цел може да биде продажба на вашиот продукт или услуга. Претходно, на вашите читатели и потенцијални купувачи треба да им покажете дека се грижите за нив, а не дека мислите само на продажба. Она што треба да стои во полето за назив е кратка порака која асоцира на нешто со што Вие би можеле да им помогнете на читателите.

Лице зад електронскиот весник
Треба да внимавате секогаш да постои личност која стои зад електронскиот весник. Целта на секој сопственик на бизнис е да создаде врска со потенцијалните купувачи. Ова може да се постигне со директно обраќање кон нив. Кај електронски весници лесно се избегнува контактот со другите лица бидејќи не се чувствува притисокот да се одговори на обраќањето.

Дополнително, поради фактот што не постои конверзација, вашите читатели ќе го избегнат притисокот за купување. Тоа е еден од елементите што луѓето ги прави да се чувствуваат непријатно, како на пример продажба преку телефон.

Додавањето потпис со вашето лично име и презиме претставува и добар начин да се промовирате самите себе. Можете во електронскиот весник да вметнете и малку лични коментари зад кои ќе стојат вашето име и презиме.

Обраќање
Во електронските весници треба да се избегнуваат одредени фрази или термини кои може да ги одвратат вашите потенцијални купувачи. Двата термини кои навистина треба да ги заборавите се “Јас” и “Ние”.

Со овие термини ќе звучите како да ви е единствено важно да го продадете вашиот продукт, а не да ги задоволите потребите на читателите. Наместо тоа, обидете се да започнете дискусија. Обидете се да го погодите интересот на вашите потенцијални купувачи пред да се обидете да им го продадете вашиот продукт.

Структура на содржини
Испраќање на предолги содржини и весници води кон губење читатели. Користете што повеќе параграфи со помала содржина. Така читањето на содржините лесно и интересно. Откако ќе ги напишете, проверете ги уште најмалку еднаш и проценете дали Вие би ги прочитале доколку вам ви ги испратиле. Доколку содржините се здодевни, примателот ќе ја избрише пораката. Ова треба постојано да го имате предвид.

Пример: Како тест испратете еден ваков весник на неколку ваши пријатели и побарајте го нивното мислење.

Скенирање на содржината
Во одредени електронски весници, текстот е краток и сместен е во колона на левата страна. Оваа конструкција е навистина лесна за читање. Притоа со цел да се нагласат побитните делови од весникот може да се користат болд, италик, или подвлечени фонтови. Луѓето не обрнуваат толку внимание на деталите во содржините, колку што ги скенираат со поглед. Па така, доколку не ги нагласите битните делови, тие може да останат незабележани од читателите.

Заглавие од веб сајт
Добра практика е да го ископирате заглавието од вашиот блог или вашиот веб сајт и да го вметнете на почетокот на вашиот електронски весник. На читателите ќе им биде полесно да се сетат што читаат и од кого читаат.

Aвтор: Дејан Спасески 

Категории: e-mail маркетинг, Дејан Спасевски

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·