• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Продажбата почнува кога купувачот ќе каже “Да!”

Продажбата почнува кога купувачот ќе каже “Да!”

20.09.2023 Категории: Неделен магазин Капитал, Продажба

После повеќедеценискиот стереотип дека за успешен бизнис треба добар производ, па одлична организација, финансиска моќ… и на крајот на списокот, менаџер-супермен, хиперконкуренцијата ни дошепна дека за успех во работата сепак се потребни “само” купувачи.

“Купувачите се највредниот имот на секоја компанија” е работната молитва на која во деловниот свет на големо укажал прочуениот Том Питерс. Оваа ситуација сосема ја променила и вообичаената перцепција за деловните организации во кои надвладеала логиката на хиерархијата и иницирала создавање на тн.”организација на купувачи со завртен грб”. Снаодливите ја дополниле препораката на Том Питерс со искуството од практиката: за успех не ни требаат “купувачи”, туку “лојални купувачи”. “Лојалните купувачи” се многу, многу повеќе од “задоволните купувачи”.

Задоволните вработени се гаранција за задоволство на купувачите
Задоволството од купувачите се подразбира, додека лојалноста стигнува бавно и само со посветеност кон работата. Вака дефинираниот проблем директно ги менува двете клучни претпоставки во сфаќањето на успешното работење. Првата се однесува на ставот дека за успешна продажба неопходна е исклучителна продажна вештина, додека пак други директно ја оспоруваат претпоставката за семоќта на менаџментот.

Вртоглавиот успех на компаниите кои не се потпирале на “супер ѕвездите” од продажбата и нивните обуки за продажни вештини, сугерираат дека продажната вештина мора да биде поткрепена со личниот став на оној кој ја применува. Задоволството при купувањето се подразбира. Интернетот најпрво направил купувачот да ја пронајде најдобрата можна цена, но единствената гаранција за повтореното купување и чувството на приврзаност( кое во работата, помпезно се нарекува “лојалност”) е личен став на продавачот. А сега веќе прочуената книга ”Купувачите се на второ место” напишана во крајните осумдесетти, од еден од најуспешните деловни луѓе на светот Хал Розенблат кој сугерираше дека “задоволните вработени се единствена гаранција за задоволството на купувачите” и дека “лојалноста на клиентите и лојалноста на вработените е како слика во огледало”.

Сем Волтон: “Купувачот е единствен што на сите може да им даде отказ”
Лојалноста е емоционален феномен кој се заснова на доверба. Луѓето можат да веруваат во она што го тврдат компаниите за себе во скапите рекламни кампањи или дека имаат повеќе пати повторено позитивно искуство со нивните производи, но феноменот на лојалност ќе се појави само во моментот на личен контакт помеѓу оној кој нуди и оној кој ја прифаќа понудата. Времето на агресивна надмоќ во пристапот на компании од видот Кока-Кола и Проктер & Гембел изгледа дека полека го отстапува успехот на компании со огромен број на продавачи како што е најголемиот синџир на малопродажба на светот Вол- Март, инаку најбројната и финансиски најмоќната компанија која воопшто постоела. Нејзиниот основач, Сем Волтон, својата деловна филозофија ја свел на крајната едноставна идеја дека “купувачот е единствениот кој на сите може да им даде отказ”. На своите вработени им издал “наредба” дека мора да му се насмеат на секој купувач, (или Сем нека им е на помош), а огромната моќ на компаниите ја насочил на “целосна моќ” која секој вработен ја има купувачот да го услужи на најдобар можен начин. Деловната литература која објаснува што сe е потребно за компаниите да бидат успешни, е скоро потполно немоќна да го објасни феноменот на успех на Вол-Март. Купувачите едноставно ги избрале оние со кои поубаво се дружат и на кои можат долгорочно да се потпрат.

Преземено од: Неделен магазин Капитал

Категории: Неделен магазин Капитал, Продажба

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·