• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Теодор Алексов / Прашуваш ли додека продаваш?

Прашуваш ли додека продаваш?

20.09.2023 Категории: Продажба, Теодор Алексов

Два најважни аспекти на продажбата се поставување на прашања и слушање. Правилните прашања ќе направат потенцијалниот купувач да ти каже сѐ што ти е потребно за да ја извршиш продажбата.

Комбинирај моќни прашања со ефективни способности за слушање и ќе ја имаш моќта и самодисциплината да откриеш факти/потреби, потоа да формулираш одговор кој ќе го поттикне купувачот да донесе одлука.

Тоа звучи така едноставно. Тогаш зашто сите не купуваат кога пробуваш да им продадеш?

Затоа што…
1. Не си ефективен во поставувањето прашања.

2. Не си ефективен во слушање на потенцијалниот купувач.

3. Имаш однапред определено верување во врска со потенцијалниот купувач – однапред судиш за типот на личноста, предвидуваш одговори и прекинуваш дијалог.

4. Мислиш дека однапред ги знаеш сите одговори, така што не се грижиш да поставуваш прашања и да слушаш со полно внимание.

5. Ги немаш откриено вистинските потреби на потенцијалниот купувач. Како можеш да задоволиш нечии потреби ако не знаеш кои се тие?

Најефективните продажни состаноци се кога имаме 25% поставување на прашања и 75% слушање. Како ова се споредува со тоа што ти го правиш? “Ох, тоа не се однесува на мене,” велиш. “Мојот производ е различен. Морам повеќе да зборувам.” Ова не е оправдание. Тоа што навистина го кажуваш е: “Не знам како ефективно да поставам прашање.”

Прашањето е потребно да води кон отворен одговор. Избегнувај прашања со ДА и НЕ одговори, освен ако не си сигурен дека ДА е најверојатно да се очекува како одговор. Како поставуваш прашање?

1. Дали прашањето е јасно и концизно? Дали потенцијалниот купувач го разбира прашањето, неговото значење, содржината и импликацијата?

2. Дали прашањето бара продуктивно размислување пред потенцијалниот купувач да може да формулира одговор? Дали со прашањето го постави потенцијалниот купувач на пат кон твојот производ или услуга?

3. Дали прашањето го принудува потенцијалниот купувач да земе предвид нови информации? Дали градиш кредибилитет преку поставување на супериорни прашања кои што не прават луѓето да се чувствуваат инфериорни туку на некој начин предизвикани?

4. Дали со прашањето пробиваш во нови области што прави да делуваш пообразован од твоите конкуренти? Дали се издвојуваш од конкуренцијата преку поставување на прашања на кои тие никогаш не се сетиле?

5. Дали прашањето води до тоа ти и твојот потенцијален купувач да се навраќате на искуства од минатото? Дали на твојот потенцијален купувач му поставуваш прашања кои што придонесуваат со тебе да сподели работи за кои се гордее? Овие не се само прашања за продажба, туку и прашања за градење на однос.

6. Дали прашањето генерира одговор за кој потенцијалниот купувач нема помислено никогаш дотогаш? Новите промени во играта прават да се чувствуваш различен, подобар и на врвот.

7. Дали прашањето обезбедува зацврстувачки одговор кој го доведува процесот на презентација поблиску до затворање на зделката? Употребувајќи – “нели ти…“, “не треба ли…“, обезбедува можност за потенцијалниот купувач да каже ДА за одреден дел од твојата презентација и во исто време можност да се премине кон наредната област.

8. Дали прашањето директно се однесува на целите на потенцијалниот купувач? Дали пробиваш во области кои што се однесуваат на потенцијалниот купувач? Области кои прават тој да се обврзе на вистински одговори?

9. Дали прашањето илустрира информација во врска со потенцијалниот купувач која што би можела да ја олесни продажбата? Прашања во врска со тоа како производот или услугата би биле употребени, кои се неговите или нејзините очекувања.

10. Дали поставуваш ретроактивно прашање? Потенцијален купувач: Дали можам да добијам испорака за две недели? Продавач: Дали за тогаш ти е потребна испораката?

11. Последно прашање – Дали поставуваш прашање за затворање на зделката? Прашање чиј одговор ја потврдува продажбата.

Процени – дали имаш околу десетина различни прашања за затворање на зделката кои што би ги употребил доколку се појави прилика?

Прашањата за продажба се исто како и воздухот за животот.

Ако пропуштиш да ги поставиш – губиш (венееш).

Ако соодветно ги поставиш – продаваш (живееш).

Aвтор: Теодор Алексов e предавач во тренинг центарот Triple S Learning. Специјализиран е во областите на Герила Маркетинг™, Услуга кон клиентите и Комуникациски вештини

Категории: Продажба, Теодор Алексов

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·