• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Изберете го најдобриот директор

Изберете го најдобриот директор

20.09.2023 Категории: Лидерство, Неделен магазин Капитал

Три чекори за пронаоѓање на вистинскиот менаџер

Интервјуто со кандидатот за раководна функција се врши поради три цели:
1) да добиете јасна претстава за квалитетите, личноста и стилот на кандидатот,
2) да одредите колку одговара на барањата на работата, и
3) уште повеќе да го заинтересирате за работата.

Пред да се соочите со кандидатот, добро проучете го. Внимателно прочитајте го неговото резиме и проверете ги неговите препораки. На тој начин ќе добиете претстава за неговиот потенцијал, како и за клучните прашања што треба да ги поставите.

Интервјуто може да се структурира во три дела, што во основа кореспондираат со трите претходно наведени цели. Започнете го со запознавање или краток разговор за некоја поголема вест во бизнисот. На тој начин кандидатот станува поопуштен и се воспоставува првичната врска.

Постојат повеќе пристапи кон централниот дел од интервјуто. Еден начин е хронолошки да се прегледа животот и кариерата на кандидатот. Кое е родното место на кандидатот? Со што се занимавале неговите родители? Какво било неговото место во структурата на семејството? Овие прашања делуваат банално, но всушност откриваат многу за психолошкиот профил на кандидатот. Дали неговите родители биле интелектуалци кои му всадиле љубов кон учењето? Дали татко му бил директор кој дома често зборувал за бизнисот? Дали кандидатот бил прво дете во семејството – со вроден лидерски инстинкт?

Како го одбрал факултетот? Од кои можни опции? Дали работел/а за време на школувањето? Потоа хронолошки проследете ги работните места во неговата кариера. На кој начин кандидатот ги избирал работните задачи и како напредувал? За секоја поважна функција, обидете се да ја анализирате изворната ситуација. Кои биле неговите првични должности и како неговите резултати се вклопуваат во очекувањата? На крајот доаѓаме до сегашниот момент, со дискусија за моменталната ситуација на кандидатот. Што се неговите тековни преокупации и предизвици? Така не само што ќе добиете увид во неговите тековни успеси, туку и ќе ги дознаете причините зошто бара нова работа.

Вториот дел од интервјуто е и најважниот сегмент: како кандидатот ги исполнува барањата на работата. Успешното комплетирање на овој дел од интервјуто во голема мерка ќе зависи од претходно избраните критериуми за селекција, поврзани со лидерските способности што ги бара функцијата. Критериумите мора да бидат квантитативни, за да можат да се анализираат и споредуваат. Со колку подредени претходно раководел кандидатот? Со колкав буџет располагал? Кои се неговите успеси, изразени во приходи од продажбата, остварен профит, зголемено производство?

Во третиот дел од интервјуто пружете дополнителни објаснувања за фирмата и работното место. Објективно претставете ја ситуацијата и предизвиците. Предвидете доволно време и кандидатот да може да ви постави прашања. Внимавајте на неговите прашања. Дали тие се само “козметички” прашања што кандидатот ги поставува само колку да остави впечаток? Или пак се вистински и аналитички? Од кандидатот побарајте и проценка колку тој смета дека одговара на позицијата.

Покрај прашањата и одговорите, обрнете внимание и на споредните “ситници”. Како кандидатот се однесува со другите луѓе во фирмата? Дали е точен и пријатен во комуникацијата? Таквите нешта кажуваат многу за неговата организациска способност и капацитетот за одлучување.

Преземено од: Неделен магазин Капитал www.kapital.com.mk

Категории: Лидерство, Неделен магазин Капитал

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·