• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Преземено од / Неделен магазин Капитал / Дајте им визија и цел на своите вработени

Дајте им визија и цел на своите вработени

20.09.2023 Категории: Неделен магазин Капитал, Тимска Работа

Дали сте од оној вид лидери кој не отстапува од некое свое правило или начин на работа, иако фактите, а најмногу пазарната реалност, ве принудуваат на промена на ставот?

Дали тврдо ја браните својата позиција само затоа што вашите соработници би ве сметале за недоследен? Черчил своевремено рекол дека мудар човек е оној кој го менува своето мислење под притисок на реалните промени, затоа што вистинскиот квалитет е способност за промена, а не за тврдоглаво истрајување на ставовите од минатото. Тоа, секако, не значи отстапување од своите принципи, но значи менување на стилот на управување.

На кој начин лидерот може да ги менува и да ги комбинира стиловите на управување во однос на ситуацијата и како истиот стил може истовремено да биде добро и лошо решение, во зависност од ситуациите во кои се применува?

Една од најпознатите поделби на лидерските стилови се вика “четири рамки”, а внатре во тие рамки лидерите ги манифестираат следните типови на однесување:
• структурален
• човечки ресурси
• политички
• симболички

Структурална рамка
Фокус прашања:
• Дали почесто ги користите техниките за усогласување на приоритетот со вашите соработници или стрикната контрола на работата според приоритетите кои сте ги зацртале?
• Дали сте присутни и достапни за своите соработници низ стандардна процедура на отворени врати?
• Дали квартално испраќате лидерски и-мејл до своите вработени во кое комуницирате за стратешките планови, проектните цели, остварените резултати и останатите елементи на визијата?

Структуралните лидери се фокусираат на конструкција, стратегија, работна средина, имплементација, експериментирање и адаптација. Причината зошто овој стил во некои ситуации не остварува голем број од главните цели е тоа што лидерот троши време на извршување на помалку важни работи. Неуспешните луѓе најмногу се ангажираат околу најмалите работи. Немојте да дозволите детализирањето да ве оддалечи од главната цел. Успехот е прогресивно остварување на однапред одредена цел. Структуралната рамка се залага за добро организирано и прогресивно напредување кон целта и затоа лидерите се тие кои го применуваат стилот кој е многу важен за успехот на организацијата.

Рамка на човечки ресурси
Лидерите кои го користат стилот на човечки ресурси веруваат во луѓето и често го искажуваат тоа верување. Тие се присутни и достапни, пренесуваат авторитет на соработниците, го зголемуваат учеството на успех во тимот и ги поддржуваат соработниците, делат информации и го спуштаат процесот на одлучување надолу низ организацијата.

Политичка рамка
Лидерите во политички рамки јасно ставаат до знаење што сакаат и што ќе добијат. Тие лесно пристапуваат на дистрибуцијата на моќта и интересот, градат врски кај шефовите на врвот, користат вистинско убедување, потоа преговарање, а ако е неопходно и принуда. Манипулацијата е влијание на другите заради лична корист. Мотивацијата е развој на другите заради заемна корист. Лидерите остваруваат корист во двата случаи, но кога работите со луѓе, не заборавете дека постои и синергичен ефект на мултипликација на моќ и резултати. Затоа, мотивацијата на луѓето, а не манипулацијата со нив, на крајот најмногу ќе му се исплати на лидерот. Користете политичка поддршка најчесто за заштита и изградба на својот тим.

Симболичка рамка
Симболички, лидерот ја гледа организацијата како театар за одигрување улога и оставање впечаток. Овие лидери користат симболи за да привлечат внимание, тие комуницираат со визија. Најважното начело на мотивацијата гласи: луѓето го прават тоа што го гледаат. Дајте им слика, визија, цел и тие вредно ќе работат за вас. Затоа, правилното користење на симболички рамки е многу важно за ефективното лидерство.

Преземено од: Неделен магазин Капитал

Категории: Неделен магазин Капитал, Тимска Работа

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·