• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Напиши статија
  • Регистрација
  • Контакт
  • Сервис
  • Услови за користење
  • Превземање

Статија

експерти на различни теми

  • Деловни вештини
    • Бизнис
    • Деловна комуникација
    • Лидерство
    • Маркетинг
    • Менаџмент
    • Мотивација на вработени
    • Мрежен маркетинг
    • Организациска култура
    • Претприемништво
    • Продажба
    • Тимска Работа
    • Финансии
    • Човечки ресурси
  • Личен развој
    • Биографија
    • Време
    • Емоционална интелигенција
    • Интелигенција
    • Кариера
    • Коучинг
    • Личен менаџмент
    • Лични финансии
    • Невербална комуникација
    • Невро-лингвистичко програмирање
    • Образование
    • Пензија
    • Пишување и говор
    • Психологија
    • Стрес
    • Уметност
  • Живот
    • Јога
    • Љубов
    • Алкохолизам
    • Вино
    • Деца
    • Диета
    • Здравје
    • Исхрана
    • Семејство
    • Фитнес
  • Разно
You are here: Home / Автори / Виктор Куновски / Лидершип за дваесет и првиот век

Лидершип за дваесет и првиот век

20.09.2023 Категории: Бизнис, Виктор Куновски, Менаџмент

Лидершип за дваесет и првиот век и улогата на извршните директори во компаниите и социополитичките лидери во светот и Македонија

Ричард Барет, основачот на Барет Вредносниот Центар, и автор на книгата Ослободување на корпоративната душа, (Liberating the Corporate soul) укажува дека:

Културата на една организација или било која група на поединци, е отсјај на вредностите, верувањата и однесувањата на моменталнитe, но и на претходните лидери во групата.

Ставот на Барет, на едноставен Македонски би бил протолкуван на следниов начин: ако кај главните луѓе во компанијата, организацијата или државата доминираат лимитирачки вредности од типот на бирократија, обвинување, непотизам, корупција, алчност… тогаш културата во истата ќе биде на нивото на културата на лидерите кои ја водат.

Доколу културата е слаба, такви ќе бидат и резултатите а и задоволството на вработените/граѓаните.

Спртотивното е очигледно, квалитетни вредности резултираат со добар лидершип, здрава култура и аналогно на тоа добри резултати.

Еве неколку факти околу потребата за развој на лидерството во организациите:

Факт 1: Задоволството на вработените го зголемува задоволството на клиентот
Факт 2: Задоволството на клиентот ја зголемува вредноста на акционерите.
Факт 3: Лидерскиот развој го зголемува задоволството на вработените

Овие факти ја покажуваат директната поврзаност помеѓу лидерскиот развој и акционерската вредност, која поминува низ задоволството на клиентот и исполнетоста на вработените. Овој спој е присутен кај сите успешни компании.

Повторно ќе нагласам, цената на лимитирачките вредности и лошата култура е огромна. Таа е директно поврзана со вредностите на лидерите во еден систем (читај организација, компанија, нација).

Според ова организациите (нациите) кои се стремат да бидат најдобри на пазарот несмеат да си дозволат висок степен на лимитирачки вредности кај своите главни менаџери.

Дополнително, вистински квалитетна организациска култура и/или културна трансформацијата во една организација неможе да се случи без промена на вредностите и однесувањата на лидерите на истата.

Ова е значајно од две причини, и затоа лидерско менаџерскиот тим мора да:

1а) да биде свесен за длабочината на културниот капитал

1б) да биде спремен и волен да не прави нешто, вклучувајки и посветеност кон лична промена, пред останатиот дел од компанијата да биде вклучен во трансформативниот процес.

2) ако сениорниот лидерски тим не е спремен да биде вклучен во промената на целиот систем, тогаш најдобро е да не ги подига очекувањата на вработените, барајки од нив само тие да учествуваат во истиот. Ако сениорниот тим не е спремен за промена на вредностите и однесувањата, културата нема да се измени.

Поради горните причина голем број на компании неповратно губат големи средства кога се обидуваат да направат промена или напредок кај своите вработени и на обуките за иновативни менаџерски вештини како на пример коучинг, менаџирање на промени или лидершип, ги праќаат сите освен оние што најмногу треба да бидат таму. Се разбира станува збор за извршниот менаџерски тим.

Предизвикот во процесите на реструктуирање на културата во организацијата е да се обедини лидерскиот тим и вишиот ешалон на менаџери низ процес на изедначување на личните вредности и создавање на тимска кохезија.

Овие луѓе се одговорни за креирањето на моменталната култура која постои во организацијата. Истите треба да ја креираат и новата култура.

Еден од клучните а воедно и први чекори за постигнување на напоменатите промени е мерење на лидерските вредности на секој член на лидерскиот тим со помош на таканаречениот 360 степени Лидерски Вредносен Асесмент (ЛВА) пропратен со егзекутивен коучинг за секој член на лидерската група.

Извршниот директор или лидерот на организацијата (партија, нација, тим…) мора да е спремен и посветен кон сопствената трансформација со цел да може да ја води културната трансформација во организацијата.

Лидерите мора да бидат т.е. да станат промената која сакаат да ја видат. Тие мораат да го постават примерот со тоа што ќе го прават она што го говорат.

Според сето ова, вистинската улога на извршниот директор, (CEO) или било кој извршен лидер e да ги менаџира вредностите во организацијата.

Менаџирањето на вредностите и културниот капитал кај лидерите и во организациите е невозможно доколку тие не бидат измерени.
Од тука потекнува и принципот број 3 кој вели:

Мерењето на културниот капитал е важно. Ако можете да го измерите, ќе можете да го менаџирате.

За крај, на сите организации кои имаат желба да ги подобрат сопствените перформанси, да заштедат огромни пари, да го подобрат задоволството на клиентите и на вработените, а воедно и полесно да се адаптираат кон новите услови на пазарот и воопшто, им препорачуваме што побрзо да започнат со процес на мерење на сопствените организациски и културните вредности на нивните лидери.

Немањето свесност за квалитетот на културниот капитал во вашата организација и неменаџирањето на истиот е цена која е прескапа за било кој сериозен бизнис поготово во денешните рецесивни економски води.

Aвтор: Виктор Куновски е сопственик на консултантската куќа Коуч Ера и автор на книгата Values or Death. За повеќе детали околу управувањето со организациската култура и лидерските вредности, симнете ја неговата најнова книга на следниов линк www.skysithelimit.org.

Категории: Бизнис, Виктор Куновски, Менаџмент

За авторот:

Reader Interactions

Остави коментар Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Последни Постови

  • Светските компании ги чуваат своите најскапи ресурси
  • Дали на компаниите им е потребен психолог и зошто?
  • Жените – најмалку искористен светски ресурс
  • Војна за таленти
  • Компаниите сè поагресивни во привлекувањето таленти

Категории

  • Автори (184)
    • Aфродита Кермичиева Пановска (5)
    • Јована Петровска (2)
    • Александар Делев (5)
    • Александра Марковска (1)
    • Алма Хот (12)
    • Ана Салтирова Давидовски (19)
    • Ана Чучкова (5)
    • Благица Ризоска (5)
    • Благоја Грубор (9)
    • Борис Ефтимовски (2)
    • Брајан Трејси (3)
    • Валентин Јуриќ (2)
    • Весна Алексовска (9)
    • Виктор Куновски (7)
    • Гордана Андоновска (6)
    • Гордана Гоџо (3)
    • Дејан Спасевски (18)
    • Дијана Клекар (1)
    • Драган Шутевски (6)
    • Емилија Али (2)
    • Жарко Конески (2)
    • Зоран Лукач (1)
    • Коста Мицковски (6)
    • Лидија Зорба (1)
    • Маја Смилевска (3)
    • Марија Мојсоска (3)
    • Марина Анчевска (3)
    • Матеј Томажин (2)
    • Милан Новковски (6)
    • Мирослав Драганов (1)
    • Митко Керамитчиев (1)
    • Наташа Ивановска (4)
    • Нела Јолеска (2)
    • Павле Зимбаков (4)
    • Роберт Проданоски (4)
    • Славчо Бујароски (1)
    • Снежана Какуринова (4)
    • Тања Николова Маневска (5)
    • Тања Чачорова Илиевска (2)
    • Теодор Алексов (2)
    • Томислав Трајков (5)
  • Преземено од (88)
    • Global HR (2)
    • Web Marketing Today (1)
    • Јошевски Консалтинг (2)
    • Вработување NEWS (29)
    • Неделен магазин Капитал (52)
    • Таргет списание (2)
  • Теми (257)
    • Деловни вештини (172)
      • e-mail маркетинг (9)
      • Бизнис (17)
      • Деловна комуникација (6)
      • Лидерство (8)
      • Маркетинг (27)
      • Менаџмент (32)
      • Мотивација на вработени (6)
      • Мрежен маркетинг (1)
      • Организациска култура (6)
      • Претприемништво (9)
      • Продажба (20)
      • Тимска Работа (17)
      • Финансии (2)
      • Човечки ресурси (24)
    • Живот (22)
      • Јога (7)
      • Љубов (2)
      • Деца (4)
      • Здравје (3)
      • Исхрана (4)
      • Семејство (1)
      • Фитнес (1)
    • Личен развој (62)
      • Емоционална интелигенција (2)
      • Интелигенција (3)
      • Кариера (12)
      • Коучинг (1)
      • Личен раст и развој (2)
      • Лични финансии (8)
      • Образование (5)
      • Пензија (1)
      • Психологија (9)
      • Стрес (1)
      • Финансии и Инвестиции (5)
    • Разно (2)

Последни Коментари

  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите
  • Славчо Бујароски on Промени – основа за успешен развој на бизнисите

Архива

  • September 2023
  • April 2018
  • March 2018
  • August 2017
  • July 2017
  • May 2012
  • March 2012
  • February 2012
  • January 2012
  • December 2011
  • November 2011
  • October 2011
  • September 2011
  • August 2011
  • July 2011
  • June 2011
  • March 2011
  • February 2011
  • January 2011
  • December 2010
  • November 2010
  • October 2010

Statija.mk © 2025 ·